Gerrard 1218 Skrevet 20. November, 2018 Hvor er journalisttråden blevet af? Og hvad er begrundelsen for at fjerne den? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 143 Skrevet 20. November, 2018 Ja, hvor er den nu blevet af? Det var da en meget god debat, vi havde gang i. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. November, 2018 Er den slettet? Så har en vis herre nok krævet det fordi hans navn blev nævnt, så vi lader bare være med at nævne det. Men så genoptager jeg da opfordringen til journalisten om at tage ham og hans chikane med i programmet. Jeg har sendt hende en pb og glæder mig til at høre fra hende. Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 20. November, 2018 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Er den slettet? Så har en vis herre nok krævet det fordi hans navn blev nævnt, så vi lader bare være med at nævne det. Men så genoptager jeg da opfordringen til journalisten om at tage ham og hans chikane med i programmet. Jeg har sendt hende en pb og glæder mig til at høre fra hende. Jeg er bange for, at det ikke er pga ham. Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 20. November, 2018 Gerrard skrev, 1 time siden: Jeg er bange for, at det ikke er pga ham. Det kunne det nu godt være årsagen, se her; Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 20. November, 2018 Ja det er ærgerligt den er slettet, vi havde en god debat, men hvorfor skal en person der udøver chikane absolut med i programmet, det kunne jo gøres i et andet program. Jeg ved ikke om det er årsagen, jeg skrev også i tråden at jeg ikke mente man skulle blande for mange ting ind i det, for det var jo ikke det programmet skulle handle om. Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 20. November, 2018 Gløden skrev, 1 time siden: Det kunne det nu godt være årsagen, se her; Ups. Nu skal dette tråd også slettes. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. November, 2018 Flax skrev, for 13 minutter siden: Ja det er ærgerligt den er slettet, vi havde en god debat, men hvorfor skal en person der udøver chikane absolut med i programmet, det kunne jo gøres i et andet program. Jeg ved ikke om det er årsagen, jeg skrev også i tråden at jeg ikke mente man skulle blande for mange ting ind i det, for det var jo ikke det programmet skulle handle om. Det handler om kunder. At han får os ud på adresser hvor der ikke er en kunde, at vi bliver udsat for chikane og truet med diverse ting skal da også vises så folk får hele billedet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 20. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden: Det handler om kunder. At han får os ud på adresser hvor der ikke er en kunde, at vi bliver udsat for chikane og truet med diverse ting skal da også vises så folk får hele billedet. Det er da fair nok du mener det skal med, men hvis folk skal have det hele med bliver det et langt program, så skal det vel også med de gange vi mænd bliver snydt og kører forgæves. Så der er stof nok til flere programmer hvis folk skal have hele billedet. Jeg ønsker dig held og lykke med at få journalisten til at tage det op. Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 143 Skrevet 20. November, 2018 Enig. Ingen grund til at blande én gal mand ind i alt andet. Det kan afspore enhver debat. Helt ærligt, hvorfor give ham så meget opmærksomhed? Han får ikke min... Del dette indlæg Link til indlæg