Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte julie for først gang igår aftes 

https://annoncelight.dk/showad/212312

Og hold nu da op en kvinde hun er mega dejlig krop smukt ansigt sød og venlig stemme og et sødt grin. Rigtig mange udenlandske gp kunne lærer noget af hende

Havde bestilt 1 time

Kom op til døren og var lidt nervøs men den røg hurtigt væk efter hun lukket mig ind i varmen og vi havde snakket lidt sammen. Der efter tog vi et dejligt bad sammen hvor efter det gik videre til seng. 

Sexen var yderst dejligt og da uret ringet kunne jeg helt forstå at den time var gået. Det var nok det mest trælse den aften 

En helt enestående oplevelse det længe siden jeg har prøvet det

Og helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger julie

Behandle hende godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jeg var en tur forbi Julie i går, som sædvanligt var det en oplevelse, helt i topklasse, fantastisk pige og fantastisk sex. 

Dog var det ikke en 100% god oplevelse, for, for afskeden var sgu noget trist. Da det viste sig at være vores sidste møde:cry::sad: Det var nemlig hendes sidste dag på stedet, da hun har valgt at stoppe i branchen... Snøft

Så sidder jeg her, dagen der på, og tænker tilbage på alle de gode stunder vi har haft sammen.. Tak for dem søde Julie, jeg håber vores veje krydser hinanden igen en gang i fremtiden <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 9 timer siden:

Jeg var en tur forbi Julie i går, som sædvanligt var det en oplevelse, helt i topklasse, fantastisk pige og fantastisk sex. 

Dog var det ikke en 100% god oplevelse, for, for afskeden var sgu noget trist. Da det viste sig at være vores sidste møde:cry::sad: Det var nemlig hendes sidste dag på stedet, da hun har valgt at stoppe i branchen... Snøft

Så sidder jeg her, dagen der på, og tænker tilbage på alle de gode stunder vi har haft sammen.. Tak for dem søde Julie, jeg håber vores veje krydser hinanden igen en gang i fremtiden <3

 

 

 

Det er jo sker før og så er man vendt tilbage fordi.... hun hed tidligere Mascha - Maria og arbejde hos det tidligere PD i Bording og kom tilbage igen.

Det er sket for mange andre så græd ikke "måske en dag, måske en dag" (citat Kim Larsen).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
holstebronx skrev, for 23 timer siden:

@TheFirstOne

Det lyder da som et brat stop 

Ja, men hun bliver åbenbart stalket og chikaneret så kraftigt at det nærmest er umuligt for hende at blive ved.

Som hun også har skrevet i sin annonce, så bliver der ringet til hendes telefon konstant fra hemmeligt nr. så voldsomt at det er næsten helt umuligt for alle andre at komme igennem, og så bliver der lavet aftaler der ikke overholdes, sikkert af samme psyko.. :angry:  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...