Spion 1 Skrevet 10. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 37 minutter siden: Det kaldes ironi. Google det. Har googlet Lord voldemort og det kan betyde flere ting. Så hvad mener du med at det kaldes ironi ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spion 1 Skrevet 10. December, 2018 Enzo L'uri skrev, den 21/11/2018 at 10:59: Held og lykke med projektet piger Jeg tror og håber på at jeres mission er den rette måde og gøre det på. Lad mængden tale for sig selv,og lad os håbe at mange derude vil bidrage således i kan få stoppet så "lille" en mand. Han har tydeligvis haft branchens diskretionsbehov som medspiller,hvilket måske har betydet at han stadig er i "live" som stalker og kæmpefjols. Egentlig er jeg lidt imponeret over at nogen ikke har valgt den primitive løsning Den havde jeg nok personligt valgt for længe siden. Enzo. Nu bliver jeg nysgerrige. Hvad mener du med, at du er imponeret over at nogen ikke har valgt den primitive løsning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spion 1 Skrevet 10. December, 2018 TheVoice skrev, den 25/11/2018 at 12:51: En meget sørgelig og trist sag. Umiddelbart har jeg ikke fantasi til at kunne få øje på den dybere mening i, at rundsende billederne. Kan heller ikke se meningen i at rundsende billeder ! Andet end at prøve på at forskrække pigerne, at det kan ske han sender billeder af den rundt, hvis man ikke gør som han siger. Har Lord voldemort Møn tvunget penge ud af nogle piger her eller andre steder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 10. December, 2018 Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 timer siden: Det er den unævnelige. Hans navn har figureret her på lille EG i årevis. Tænk på en mand herinde fra, så har du hans laden og gøren. Og det er ikke for det pæne. Aaahhhh.....jeg er med nu. Troede faktisk, at det problem var forsvundet, men som skrevet, følger jeg ikke så meget med i debatterne. Han er jo bare et lille menneske, som opfører sig underligt. Godt at se, at pigerne kan tale sammen og gøre noget ved det, det er den eneste vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. December, 2018 Thomsen skrev, for 7 timer siden: Aaahhhh.....jeg er med nu. Troede faktisk, at det problem var forsvundet, men som skrevet, følger jeg ikke så meget med i debatterne. Han er jo bare et lille menneske, som opfører sig underligt. Godt at se, at pigerne kan tale sammen og gøre noget ved det, det er den eneste vej. Menneske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 11. December, 2018 Borende X skrev, for 1 time siden: Menneske? Ja ok....væsen..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. Februar, 2019 (edited) Engang imellem er det sjovt at skrive med ham og se hvor meget man kan få ud af ham, før han kammer over og ryger tilbage til at svine mig til. Det varer aldrig mange dage. Manden har det ikke godt psykisk og burde få noget hjælp. Ja, det er dig jeg skriver om Lord Voldemort. Redigeret 5. Februar, 2019 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 5. Februar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden: Engang imellem er det sjovt at skrive med ham og se hvor meget man kan få ud af ham, før han kammer over og ryger tilbage til at svine mig til. Det varer aldrig mange dage. Manden har det ikke godt psykisk og burde få noget hjælp. Ja, det er dig jeg skriver om Lord Voldemort. Vedkommende er åbenbart stadig aktiv. Jeg håbede og troede, at nogen havde fået skovlen under "geniet". Han/hun må være enhver psykolgs/psykiaters drøm, at komme til at analysere på. Han/hun må være rendyrket psykopat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg