Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Ny tendens fra Lord Voldemort crew´et

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

@Røvslikker - du følger godt med i tendensen, som der pt hersker i domstolene omkring cyber-stalking ikke ??? Så vil du vide, at det i større omfang bliver en prioritering og at der er oprettet en adskilt afdeling, som varetager cyber-stalking og kriminalitet mm. - så måske er det nu, det nytter at indsamle de maaaaaaange dokumenter med Lord Voldemorts aktiviteter - hvem ved... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Held og lykke med projektet piger:)

Jeg tror og håber på at jeres mission er den rette måde og gøre det på. Lad mængden tale for sig selv,og lad os håbe at mange derude vil bidrage således i kan få stoppet så "lille" en mand.

Han har tydeligvis haft branchens diskretionsbehov som medspiller,hvilket måske har betydet at han stadig er i "live" som stalker og kæmpefjols.

Egentlig er jeg lidt imponeret over at nogen ikke har valgt den primitive løsning:) 

Den havde jeg nok personligt valgt for længe siden.:ph34r:

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

Jojo....men hvis politiet ikke prioriterer butikstyveri højere end de gør, på hvilken hylde vil en anmeldelse så ende .....just saing, held og lykke.

Altså, én ting er helt sikker: Hvis der ikke foretages en anmeldelse, så sker der i hvert fald ikke en skid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Jeg er med og videresender alle de beskidte mails jeg får, og screenshots af de ubehagelige sms. Vi må og skal stå sammen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
FrokostUartig skrev, for 6 timer siden:

du følger godt med i tendensen, som der pt hersker i domstolene omkring cyber-stalking ikke ???

joooooo...men med 100.000 til 130.000 mennesker som årligt bliver berørt af stalking osv, contra Søren Pinds målrettede bevilling på ca 6,3 mill, samt tiltag som straksforbud osv.. så bliver det svært at komme hele vejen rundt det må man nøgternt forholde sig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Altså, én ting er helt sikker: Hvis der ikke foretages en anmeldelse, så sker der i hvert fald ikke en skid.

Vi er i gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Vi er i gang :D

Glæder mig meget. Kun pigernes egen indsats kan slutteligt bure "Lorten" inde. Jeg ønsker Jer al mulig held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en sucker for konspirationsteorier. Jeg glæder mig til at høre om der vitterligt er flere om det, eller om det nu kun er den ene tosse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
underdog40 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er en sucker for konspirationsteorier. Jeg glæder mig til at høre om der vitterligt er flere om det, eller om det nu kun er den ene tosse...

De er mange. De mødes i hemmelige kælder-lokaler under store boligblokke om natten og gokker den af til vores billeder i fællesskab. De har store lagerhaller hvor de opbevarer al information om os og har flere af hvert billede fordi det er så tilsølet af sæd at ingen vil røre det bagefter hver seance. Så det bliver kørt direkte på forbrændingen. Men shh. Ikke fortælle nogen at jeg har fortalt dig det. :ph34r:

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden:

De mødes i hemmelige kælder-lokaler under store boligblokke om natten og gokker den af til vores billeder i fællesskab. De har store lagerhaller hvor de opbevarer al information om os og har flere af hvert billede fordi det er så tilsølet af sæd at ingen vil røre det bagefter hver seance. Så det bliver kørt direkte på forbrændingen. Men shh. Ikke fortælle nogen at jeg har fortalt dig det. :ph34r:

Du har fremkaldt dette syn hos mig :

Cumdumpster.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

Så tosset kan flere næppe være synkront. Så jeg er overbevist om, at lorten er et løssluppent missil, som selv Kim-Il-Jong (hvordan han end staves) ville være stolt af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
KoldingKnægten skrev, for 24 minutter siden:

Du har fremkaldt dette syn hos mig :

Cumdumpster.jpg

:blink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Lord Voldemort har sendt mig flere mails i løbet af dagen. De fleste har jeg ikke rigtig gidet læse igennem. Han laver ikke meget andet end true og prøve at udstille folk. Den ene mail var sendt til mig og en hel del andre og indeholdte også billeder af forskellige kvinder. Jeg skulle lige rydde op i min mail boks og får kigget nærmere på de billeder. En masse smukke sexede store kvinder og så.... DEN UDVIKLINGSHÆMMEDE KVINDE SOM EN STODDER FRA KØGE PRESSEDE UD I PROSTITUTION!!! SELV DA HUN FIK KRÆFT LOD HAN HENDE IKKE SLIPPE OG ENDTE MED AT TJENE NÆSTEN 400.000 KR PÅ HENDE OVER 1 ÅR!!!! OG HENDE SIDDER LORD VOLDEMORT OG UDSTILLER!!!! 

HAN SKAL STOPPES NU! HVIS NOGLE AF JER HAR INFORMATION VI KAN BRUGE MOD HAM SÅ BEDER JEG JER INDTRÆNGENDE OM AT SENDE DET TIL MIG ELLER FROKOSTUARTIG I PB! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Borende X skrev, den Tue Nov 20 2018 at 08:14:

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at "nogen" – så kan man jo spekulere på, hvem det er – har oprettet email-adressen [email protected] og opererer ud fra den.

Hvis nogen, især af pigerne, modtager en mail fra denne adresse, er det altså ikke mig, der står bag.

Nej det er X. Har modtaget nogen stykker fra den mail hvor det er ret tydeligt det er ham. :)

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Politiet er ikke en skid værd. Forvent ikke noget fra dem med mindre sagen kan klares med en minimal indsats. De fleste af deres folk står ved grænsen, en synagoge eller en fartfælde. Resten render forvirrede rundt og insisterer på at alt går bedre, da de får færre anmeldelser end sidste år. Problemet er bare at folk ikke engang gider at lave anmeldelsen, da der ikke kommer noget ud af den alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den ‎22‎-‎11‎-‎2018 at 03:13:

Jeg skulle lige rydde op i min mail boks og får kigget nærmere på de billeder. En masse smukke sexede store kvinder og så.... DEN UDVIKLINGSHÆMMEDE KVINDE SOM EN STODDER FRA KØGE PRESSEDE UD I PROSTITUTION!!! SELV DA HUN FIK KRÆFT LOD HAN HENDE IKKE SLIPPE OG ENDTE MED AT TJENE NÆSTEN 400.000 KR PÅ HENDE OVER 1 ÅR!!!! OG HENDE SIDDER LORD VOLDEMORT OG UDSTILLER!!!! 

Det der med den udviklingshæmmede, hvad handler det lige om ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Det der med den udviklingshæmmede, hvad handler det lige om ?  

Lord Voldemort sendte en fælles mail ud til 63 email adresser til diverse gp'er, hvor han havde vedhæftet nogle billeder af kvinder. Nogle med ansigt, nogle nøgne og nogle i seksuelle stillinger. Nogle af de billeder var med en stakkels udviklingshæmmet kvinde der blev presset ud i prostitution! Du kan læse om sagen her:

https://sn.dk/Koege/46-aarig-pressede-saarbar-og-kraeftsyg-kvinde-til-prostitution/artikel/724595

Efter jeg har skrevet det her i tråden er chikanen af mig tiltaget. Nu anmelder han min annonce for at få den lukket. Han er et sørgeligt menneske der skal stoppes i at chikanere os alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

En meget sørgelig og trist sag.  

Umiddelbart har jeg ikke fantasi til at kunne få øje på den dybere mening i, at rundsende billederne.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

En meget sørgelig og trist sag.  

Umiddelbart har jeg ikke fantasi til at kunne få øje på den dybere mening i, at rundsende billederne.   

Jeg tror ikke der er en dybere mening i det han gør andet end hans had til AL. Efter hvad jeg har hørt er det kun mod os der annoncerer derinde. Og nu hvor vi er flere der er ved at samle os mod ham, så går han ekstra meget mod os som han ved deltager i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 20/11/2018 at 07:58:

Så i går blev jeg gjort opmærksom på en annonce på AL, som brugte en gmail-adresse, som til forveksling minder om min outlook-mailadresse og en dertilhørende annonce på AL.

Jeg anmeldte annonce, som tydeligvis lukrerede på genkendeligheden i mit nick og bad naturligvis om bistand i mit netværk - og fik det heldigvis også - netværk i denne verden er uvurderligt - så TAK til jer, der supporterede.

Og den er vist grundet baggrundsdokumentation blevet lukket ned.

Men jeg har lige opdaget, at Voldemort-klanen har taget skridtet videre og er begyndt at bruge profilerede brugere fra EGs univers til at foretage no-show bookinger hos pigerne. En af disse profiler har jeg just adviseret pr. mail, da en mail-lookalike-profil er begyndt at booke aftaler i mit netværk... 

Min egen tanke har dog været længe, at det ikke bare handler om en person - men nødvendigvis må være flere.. jeg har givet udtryk for dette i mails flere gange...

Så - lad os alle være OBS på, at der nu også er igangsat et forsøg på at sætte EG-brugere i dårlig lys hos GPerne… 

Tilgiv mig, men hvem i hulens navn er Voldemort klanen..?????

Læser sjældent med i dette hjørnet af siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 18 minutter siden:

Tilgiv mig, men hvem i hulens navn er Voldemort klanen..?????

Læser sjældent med i dette hjørnet af siden...

Det er den unævnelige. Hans navn har figureret her på lille EG i årevis.

Tænk på en mand herinde fra, så har du hans laden og gøren. Og det er ikke for det pæne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror i virkelig at der findes en Lord voldemort klan. Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at der sidder flere mænd i en kælder og gokker den af sammen imens de kigger på nøgne damer. Det var sådan noget man gjorde da drengene var teenager og spillede kiks. Ved godt at der findes syge mennesker derude, men at dele sin specielle fantasi med andre nægter jeg at tro på. Pædofile, voldtægtsforbrydere sidder vel næppe i samme rum og deler frække fantasier med hinanden. 

Tror heller ikke at ham den 46 årige er en der står bag Lord voldemort klanen. Manden der står bag, som de fleste af os kender, er selv om dette. Men det kan man da hurtigt få bevist.

Nu hvor så mange piger endelig står sammen, så splejs om at hyre en Spion, der kører efter ham og se om han gemmer sig i et kælderrum, med med andre skumle mænd, kører efter en glædes pige og tager billeder af pigerne, som han sender mails til og vil ødelægge deres familieliv, ved at sladre til deres familie. Spionen tager billeder af den mand som står bag alle fakeprofilerne/Lord voldemort og så er der bevismateriale til politiet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lort voldemort har en livlig fantasi og han vil høre alt, hvad der står i hans magt til at ødelægge glædespigernes forretning. Så derfor prøver han at hænge jer ud mod hinanden og opretter fake profiler i både de lyserøde og gæsternes/mændenes navne. Men godt det bliver bragt op her, så i kan advare hinanden. 

Lord voldemort er snu, han er garanteret ikke ham den 46 årige, der i retten har indrømmet en del af sine gerninger mod den udviklingshæmmede kvinde. Han vil aldrig indrømme noget som helst. Han prøver konstant at snyde jer, hænge jer ud mod hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Spion skrev, for 10 minutter siden:

Tror i virkelig at der findes en Lord voldemort klan. Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at der sidder flere mænd i en kælder og gokker den af sammen imens de kigger på nøgne damer. Det var sådan noget man gjorde da drengene var teenager og spillede kiks. Ved godt at der findes syge mennesker derude, men at dele sin specielle fantasi med andre nægter jeg at tro på. Pædofile, voldtægtsforbrydere sidder vel næppe i samme rum og deler frække fantasier med hinanden. 

Det kaldes ironi. Google det. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...