Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 Så i går blev jeg gjort opmærksom på en annonce på AL, som brugte en gmail-adresse, som til forveksling minder om min outlook-mailadresse og en dertilhørende annonce på AL. Jeg anmeldte annonce, som tydeligvis lukrerede på genkendeligheden i mit nick og bad naturligvis om bistand i mit netværk - og fik det heldigvis også - netværk i denne verden er uvurderligt - så TAK til jer, der supporterede. Og den er vist grundet baggrundsdokumentation blevet lukket ned. Men jeg har lige opdaget, at Voldemort-klanen har taget skridtet videre og er begyndt at bruge profilerede brugere fra EGs univers til at foretage no-show bookinger hos pigerne. En af disse profiler har jeg just adviseret pr. mail, da en mail-lookalike-profil er begyndt at booke aftaler i mit netværk... Min egen tanke har dog været længe, at det ikke bare handler om en person - men nødvendigvis må være flere.. jeg har givet udtryk for dette i mails flere gange... Så - lad os alle være OBS på, at der nu også er igangsat et forsøg på at sætte EG-brugere i dårlig lys hos GPerne… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2018 Jeg er blevet gjort opmærksom på, at "nogen" – så kan man jo spekulere på, hvem det er – har oprettet email-adressen [email protected] og opererer ud fra den. Hvis nogen, især af pigerne, modtager en mail fra denne adresse, er det altså ikke mig, der står bag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 Og til advis er [email protected] IKKE mig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 20. November, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Jeg er blevet gjort opmærksom på, at "nogen" – så kan man jo spekulere på, hvem det er – har oprettet email-adressen [email protected] og opererer ud fra den. Hvis nogen, især af pigerne, modtager en mail fra denne adresse, er det altså ikke mig, der står bag. jeg fik mail fra den mailadresse i går, og indrømmer jeg troede faktisk det var din profil, der var fake, og kun var her for at lure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg er blevet gjort opmærksom på, at "nogen" – så kan man jo spekulere på, hvem det er – har oprettet email-adressen [email protected] og opererer ud fra den. Hvis nogen, især af pigerne, modtager en mail fra denne adresse, er det altså ikke mig, der står bag. PS: Jeg har tidligere været ude for, at nogen har forsøgt at oprette en profil herinde, der var næsten identisk med min, og jeg er vidende om, at nogen i mindst ét tilfælde har oprettet en hel identisk profil på et andet site, så problematikken er ikke helt ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 20. November, 2018 Borende X skrev, for 6 timer siden: Borende X skrev, for 6 timer siden: PS: Jeg har tidligere været ude for, at nogen har forsøgt at oprette en profil herinde, der var næsten identisk med min, og jeg er vidende om, at nogen i mindst ét tilfælde har oprettet en hel identisk profil på et andet site, så problematikken er ikke helt ny. Det ville blive afsløret meget hutigt. Jeg har aldrig set andre være så gode til beskrivelser og besvarelser. Ligesom hurtigheden af kvikke bemærkninger ikke er mange forundt. Hvad du har bedrevet i dine erhvervsaktive år, ville jeg gerne vide. BR. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 Nåh - ærede EG - lad os sætte handling bag de mange ord - og lad os begynde indsamlingen af data mod Lord Voldemort klanen - - Alle er velkomne til at bidrage med deres indsamlede trusler modtaget igennem tiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. November, 2018 Jeg er 100% med og bakker op ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 FEDT, FEDT og FEDT @Trinetease - Jeg tager kontakt på mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 13 minutter siden: Nåh - ærede EG - lad os sætte handling bag de mange ord - og lad os begynde indsamlingen af data mod Lord Voldemort klanen - - Alle er velkomne til at bidrage med deres indsamlede trusler modtaget igennem tiden... Pb sendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 (edited) Tjek @Christina ssbbw - og til alle som læser med - man har måske nok også viden, selv om man ikke er GP... alle er velkomne... Eneste essentielle element er ingen direkte omtale ell mail ell faktuel henvisning på kommentarerne - vi skulle nødig bringe EG i fedtefadet - når det kan blive en ting at søge aktindsigt i forløbet.... - Redigeret 20. November, 2018 af FrokostUartig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. November, 2018 Super godt intiativ - jeg har brugbare oplysninger som jeg gerne bidrager med. Jeg sender disse oplysninger afsted i en pb til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. November, 2018 Tjek @Nemtøs - lad os skrive sammen alle, som ønsker at bidrage.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. November, 2018 Jeg er vild med at vi er ved at danne fælles front mod ham, så vi kan få sat en stopper for hans handlinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. November, 2018 Skide godt piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. November, 2018 Skønt at se vi faktisk allerede nu dækker alle politikredse i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 20. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 14 timer siden: Så i går blev jeg gjort opmærksom på en annonce på AL, som brugte en gmail-adresse, som til forveksling minder om min outlook-mailadresse og en dertilhørende annonce på AL. Jeg anmeldte annonce, som tydeligvis lukrerede på genkendeligheden i mit nick og bad naturligvis om bistand i mit netværk - og fik det heldigvis også - netværk i denne verden er uvurderligt - så TAK til jer, der supporterede. Og den er vist grundet baggrundsdokumentation blevet lukket ned. Men jeg har lige opdaget, at Voldemort-klanen har taget skridtet videre og er begyndt at bruge profilerede brugere fra EGs univers til at foretage no-show bookinger hos pigerne. En af disse profiler har jeg just adviseret pr. mail, da en mail-lookalike-profil er begyndt at booke aftaler i mit netværk... Min egen tanke har dog været længe, at det ikke bare handler om en person - men nødvendigvis må være flere.. jeg har givet udtryk for dette i mails flere gange... Så - lad os alle være OBS på, at der nu også er igangsat et forsøg på at sætte EG-brugere i dårlig lys hos GPerne… Voldemort klanen? Hvem er de? Hvad er deres formål? Og hvad er ideen bag deres handlinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 (edited) @Maxi90 de, som forstår - ved, hvad og hvorfor mm - hvis du ikke ved - så er det sikkert bedst at bevare det sådan... Jeg er næppe den rette til at besvare de spørgsmål anyway... Redigeret 21. November, 2018 af FrokostUartig .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Anyway - jeg har lige fået at vide, at der vil også blive undersøgt noget omkring chikane og stalking, hvor der lige er fældet en hård dom i en sag om stalking. Og denne sag skal stadfæstes i landsretten, og sandsynligvis danne præcedens fremadrettet i stalking-sager... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2018 Der er altså flere piger end Jer aktuelle, der har materiale på den unævnelige. Jeg tror, det var i foråret, en pige fra Sydsjælland var gået til politiet og havde fået tromlet flere sammen om en anmeldelse. Hvis ikke disse strenge er slettet, kan de vel ledes frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 @Borende X jeg ved det.. Mit håb er, at hun ser det og skriver til os, så vi kan supportere hendes stalking-anmeldelse med vores supplerende data. - hvis nogen kender hende eller husker hende - så send gerne en besked til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 21. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 1 time siden: @Maxi90 de, som forstår - ved, hvad og hvorfor mm - hvis du ikke ved - så er det sikkert bedst at bevare det sådan... Jeg er næppe den rette til at besvare de spørgsmål anyway... Fair nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. November, 2018 Jojo....men hvis politiet ikke prioriterer butikstyveri højere end de gør, på hvilken hylde vil en anmeldelse så ende .....just saing, held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. November, 2018 Man skal ikke være bange for at løbe panden mod en mur. Hvem siger det er muren, der holder!? Rigtig godt initiativ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg