Hop til indhold
Medicalfetish

SARA IN RØDOVRE - fræk latina med former

Recommended Posts

Sara gav den gas. :-)

Jeg havde ellers ikke regnet med jeg skulle finde en så vild oplevelse efter at have suget internettet tomt med min iPhone. I kender det - 20+ opkald og endnu flere SMS'er med kommunikation frem og tilbage for at tilsikre projektets succes.

Faktisk tog hun lidt røven på mig under forhandlingen. Hun var temmelig stålfast og om hvad der ikke var med. Jeg måtte bl.a. ikke sutte alt for hårdt på hendes bryster. Jeg købte 40 min for 1000kr. At der var så god stemning efter forhandlingen, var meget overraskende. (dette øjeblik har det ellers med at tvinge stemningen ud af kurs)

Vi gik lidt over tid - og jeg skal love for at der var noget kemi i det lille kælderlokale på Nyholms Alle. Vi kyssede+ 69 + fransk og ridning til afslutning - Og babserne fik også mere kærlighed end tilladt, men der var ikke noget brok, tvært imod. Det er længe siden jeg er blevet redet så vildt som Sara præsterede.

Er lidt usikker på billederne, men de ligner meget. Hun er en meget køn pige, vil nok gætte en alder på 35 eller deromkring. Hendes røv kan seriøst hypnotisere en helt over i drømmeverdenen.

/MF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Medicalfetish skrev, den 20/11/2018 at 07:58:

 

Vi gik lidt over tid - og jeg skal love for at der var noget kemi i det lille kælderlokale på Nyholms Alle. Vi kyssede+ 69 + fransk og ridning til afslutning - Og babserne fik også mere kærlighed end tilladt, men der var ikke noget brok, tvært imod. Det er længe siden jeg er blevet redet så vildt som Sara præsterede.

Er lidt usikker på billederne, men de ligner meget. Hun er en meget køn pige, vil nok gætte en alder på 35 eller deromkring. Hendes røv kan seriøst hypnotisere en helt over i drømmeverdenen.

/MF

 

Hvilken slags kys - Tunge? Var bryster som billederne og var de ok bløde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 9 timer siden:

Hvilken slags kys - Tunge? Var bryster som billederne og var de ok bløde?

Ikke voldsomme kys, dog betydeligt mere end bedstemor kys.  Mht. brysterne, så var de hjulpet på vej = faste. De dansede fint op og ned da hun red mig... 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...