Hop til indhold
bigfoot

Besøg af LækkerHaps i Midtjylland

Recommended Posts

Har her til aften haft besøg af @LækkerHaps på hotel i Midtjylland. Mig bekendt har hun ingen anden profil på nettet end hendes EG-profil som er nævnt ovenfor. Hun beskriver sig selv som “SugarBabe” med langt lyst hår og en glat mis, som elsker at få meget pik. Jeg fik inden vores møde tilsendt et billede af hendes “mis” og underkrop, så egentlig var det en “blind data”. Vi havde lidt skriverier frem og tilbage for at få aftalen på plads, men det var en let og ligefrem kommunikation. Jeg var selvfølgelig meget spændt på at møde hende og om hun levede og til de forventninger jeg havde skabt mig et billede af. 

Hun mødte op punktlig på det aftalte tidspunkt og hun levede fuldstændig op til hendes egen beskrivelse, og med mine ord, er hun en rigtig sød og pisse fræk MILF, med en lækker stram krop og med feminine former de helt rigtige steder. :wub:

Hun tog hurtigt initiativet til at komme igang med den frække leg og efter en slikketur, tiggede hun om at få pik, og hvilken mand vil lige stå tilbage for det ;)

Unden at komme nærmere ind på selve agten, vil jeg sige, at i betragtning af hun er en MILF i sin bedste alder, så har hun en dejlig stram “mis”. Der blev desuden udvist stor indlevelse og hun er en sand “vildkat”, så den “gamle” mand blev sgu helt forpustet.

Alt i alt var hendes besøg en rigtig positiv og dejlig oplevelse :)

Kh. bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dejligt  med  en  anmeldelse  af  lækkerhaps.  Hun  skrev  til  mig  i  sidste  uge  om  jeg  kunne  anbefale  seriøse  mænd,  så  måtte  jeg  gerne  sende  dem  i hendes  retning. 

Jeg  har  sendt  et  par  stykker  afsted til  hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Dejligt  med  en  anmeldelse  af  lækkerhaps.  Hun  skrev  til  mig  i  sidste  uge  om  jeg  kunne  anbefale  seriøse  mænd,  så  måtte  jeg  gerne  sende  dem  i hendes  retning. 

Jeg  har  sendt  et  par  stykker  afsted til  hende.  

Så finder dine kunder ud af hvem du mener er seriøse :-o AVS ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ålleren skrev, for 4 minutter siden:

Så finder dine kunder ud af hvem du mener er seriøse :-o AVS ;-) 

De  mænd  jeg  har  mødtes  med  har  alle  været  seriøse. 

De  par  stykker  jeg  har  sendt  afsted  i lækkerhaps  retning  har  været   fordi  de  efterspurgte  noget  andet  end  det  jeg  kan  tilbyde.  

Og  har  blot  gjort  mændene opmærksomme  på  lækkerhaps profil  og  intet  andet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay så, men det står jo ingen steder hvad hun tilbyder som du ikke gør, men fint nok.. det var bare sådan jeg ville tænke hvis jeg var kunde hos dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LækkerHaps
Ålleren skrev, for 4 timer siden:

Okay så, men det står jo ingen steder hvad hun tilbyder som du ikke gør, men fint nok.. det var bare sådan jeg ville tænke hvis jeg var kunde hos dig :-)

Du må skam gerne skrive til mig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lidt ærgerligt der ikke er et lille billede, så man kunne sige haps haps eller finde noget andet hvis det ikke lige er ens haps 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ålleren skrev, den 20/11/2018 at 12:01:

Okay så, men det står jo ingen steder hvad hun tilbyder som du ikke gør, men fint nok.. det var bare sådan jeg ville tænke hvis jeg var kunde hos dig :-)

Hun  er  glat  forneden  - jeg  er  behåret. 

Hun  er  slank  - jeg  er  buttet. 

Hun  har  små bryster  - jeg  har  store  bryster. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Hun  er  glat  forneden  - jeg  er  behåret. 

Hun  er  slank  - jeg  er  buttet. 

Hun  har  små bryster  - jeg  har  store  bryster. 

 

@Nemtøs her må jeg lige korrigere dig. Sorry.

Du har helt fantastiske kæmpe bryster<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
LækkerHaps skrev, den 20/11/2018 at 16:20:

Du må skam gerne skrive til mig:-)

Hej Lækkerhaps.

måske min vej skulle finde forbi dig på et tidspunkt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 5/2/2019 at 14:17:

Hun  er  glat  forneden  - jeg  er  behåret. 

Hun  er  slank  - jeg  er  buttet. 

Hun  har  små bryster  - jeg  har  store  bryster. 

 

Nu er det jo ikke for at være på tværs, eller uforskammet, men jeg synes nu ikke at LækkerHaps’s bryster er små ;) 

I forhold til dine, er de måske, det tør jeg ikke udtale mig om, men jeg synes bestemt ikke at de er små :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gumbas skrev, for 16 minutter siden:

Nu er det jo ikke for at være på tværs, eller uforskammet, men jeg synes nu ikke at LækkerHaps’s bryster er små ;) 

I forhold til dine, er de måske, det tør jeg ikke udtale mig om, men jeg synes bestemt ikke at de er små :)

Hun  sendte  mig  et  foto  for  et  stykke  tid siden,  der  ser  hendes  bryster  små  ud.  Men  jeg  har  ikke  set  dem  irl.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
pussycatman skrev, for 48 minutter siden:

@Nemtøs bryster er i en klasse for sig. Dem har jeg set irl.

Jeg har rent faktisk svært ved lige at komme i tanke om noget, der ikke er i en klasse for sig ved @Nemtøs <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 22 minutter siden:

Mindre bryster er også lækre,det kommer an på kvinden de sidder på.

Helt  enig  med  dig  - bryster  behøver  bestemt  ikke  at  være  store  for  at  være  lækre.  

Og  skal  der  ikke  blot  kigges  på  bryster  er  kvindens  personlighed  vigtig  - ligesom  det  er  med  mandens!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Helt  enig  med  dig  - bryster  behøver  bestemt  ikke  at  være  store  for  at  være  lækre.  

Og  skal  der  ikke  blot  kigges  på  bryster  er  kvindens  personlighed  vigtig  - ligesom  det  er  med  mandens!

Jeg er enig i begge ting.

Personlighed er måske i sidste ende det, der vægter tungest for mig personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...