Hop til indhold

Hår på manden eller ej? Hvad synes kvinderne

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes det er frækkest hvis de trimmer det lidt, så hårene ikke er for lange, men de stadig beholder det. Det bliver lidt plat og tysk hvis en mand slet intet hår har dernede. Jeg kan godt lide at rimme mine partnere og give dem finger eller strap on (rimming kun i privaten :P) og jeg synes det er cute at de har lidt hår mellem ballerne. Generelt synes jeg at de fleste mennesker er smukkest når de worker med det Gud har givet dem, dvs naturligt hårløse mennesker er lækre uden hår og naturligt mere behårede mennesker er lækre hvis de ikke fjerner for meget af det. 

Jeg er virkelig ikke fan af mænd der barberer ben eller armhuler! 

Skrevet
Sascha Sartre skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes det er frækkest hvis de trimmer det lidt, så hårene ikke er for lange, men de stadig beholder det. Det bliver lidt plat og tysk hvis en mand slet intet hår har dernede. Jeg kan godt lide at rimme mine partnere og give dem finger eller strap on (rimming kun i privaten :P) og jeg synes det er cute at de har lidt hår mellem ballerne. Generelt synes jeg at de fleste mennesker er smukkest når de worker med det Gud har givet dem, dvs naturligt hårløse mennesker er lækre uden hår og naturligt mere behårede mennesker er lækre hvis de ikke fjerner for meget af det. 

Er du sikker på det ikke er i ansigtet han mener?:P:D

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er jeg faktisk RET overbevist om at det ikke er :D

Skrevet

Jeg har meget lidt kropsbehåring.  Så lidt at jeg havde komplekser som ung.  Men min far trøstede mig med,  at jeg bare var nået et skridt videre fra abemennesket :) , Jeg nøjes derfor med højst at barbere nosserne i det fromme håb,  at de bliver mere tiltrækkende for en tunge.

Skrevet
  • Author
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Hehe, ja det var primært de 'ædlere' dele jeg tænkte på :)

Skrevet
  • Author
Sascha Sartre skrev, for 5 timer siden:

Mange tak Sascha <3

Jeg havde faktisk aldrig tænkt over mit hår mellem ballerne, det må jeg lige tjekke ud :)

Skrevet
VictorBBC skrev, den 20/11/2018 at 05:50:

Mange tak Sascha <3

Jeg havde faktisk aldrig tænkt over mit hår mellem ballerne, det må jeg lige tjekke ud :)

Do that! <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.