Hop til indhold
DenRødeBaron

Nelly, Flensburg

Recommended Posts

Baronen er tilbage efter en længere periode uden den store aktivitet ... ;)

Jeg brugte mandag aften på en tur til Flensburg. Jeg havde som sædvanlig lavet en prioriteret liste hjemmefra. Jeg ville egentlig have haft fat Adele på Duburger Str. 17, men da mit 3. valg på listen Nelly på samme adresse stod foran mig og sagde, at Adele ikke var der den næste time, blev det til hende i stedet for.

Det viste sig også at være et godt valg. Nelly er fra Columbia, angiveligt 24 år, og har en fyldig krop. Hun er ikke specielt slank, men det er godt fordelt på hende, og hun har en ret fast krop at røre ved. Det bedste er naturligvis de ret flotte bryster. Jeg har sjældent set et par så store naturbryster uden silikone sidde så godt, og man må gerne røre ved dem. Hun har i det hele taget ingen berøringsangst, og hun kysser også gerne. Lige hvad det angår har jeg dog oplevet andre, det var bedre. Hun giver et udemærket blow, og så var det min tur til at slikke hende. Det tog lidt tid, men hun endte med at komme ganske højlydt, og det var ikke skuespil.

Derefter fortsatte vi med sex i missio (mit valg), hvor hun også fulgte godt med. Til sidst gav hun lidt massage, som hun også gjorde OK. Hun kan tage rimelig godt ved, så det ikke bare er lette berøringer, som man nogle gange oplever. Til gengæld var der ikke så meget small talk bagefter. Ud og vaske lidt af, og tøjet på.

Jeg havde bedt om en halv time, som hun ville have 80 EUR for, hvilket er lidt i den høje ende, men hun ydede også for det. Hun er sød nok, sexen er ganske udemærket, men jeg tror ikke jeg ville tage hende til en hel times seance med flere omgange og hygge og nusse. Til gengæld kunne jeg godt finde på at vælge hende igen til en halv times omgang. Billederne passer rimeligt, men hun er lidt mørkere i huden, end de viser.

https://sexnord.net/profile/11511

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...