Hop til indhold

Recommended Posts

Had the pleasure of visiting Sweet Alexandra. It was among the best visits I ever had to a lovely and beautiful young women.

She is sweet and really a girl who did everything right today, I felt really comfortable in her company. She was aware and I felt she enjoyed it, as much as I did. It says something about Alexandra she's just super good at what she's doing.

Honest and the right way she is advertising, no fake informations in her add.

Thank You Alexandra and hot kisses from me.

Will be back in december for a big christmas present for myself.

I am writing this in English so that everyone has an opportunity to understand.

https://annoncelight.dk/showad/219210

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....jeg har ingen ide om, hvorvidt Alexandra er ægte eller ej, men hun skriver i sin annonce, at hun ingen piercinger har, så mister hun lidt sin troværdighed, når hun på et af billederne, har piercinger i brystvorterne......just saying! ;)

Redigeret af Turnier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piercinger er ikke i brystvorter mere, og begge vorter reagerer godt på kærlige behandling kan jeg oplyse.

Hun er total ægte og hun bliver en post på budget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turnier skrev, for 1 time siden:

.....jeg har ingen ide om, hvorvidt Alexandra er ægte eller ej, men hun skriver i sin annonce, at hun ingen piercinger har, så mister hun lidt sin troværdighed, når hun på et af billederne, har piercinger i brystvorterne......just saying! ;)

 Godt du siger dette for alle tvivler men denne pige er i top 10 for indlevelse og udførelese af service. Bedre kan det ikke blive  hvor kun hvad den enkelte kan lide vil være en forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...