Hop til indhold
tkmtkm1

Absolut Anne Østerbro

Recommended Posts

For en god måneds tid siden var jeg på besøg på Østerbro. Glemte desværre at skrive en anmeldelse, men igår var annoncen i EB igen så jeg havde lidt at referere til:

*Absolut Anne Østerbro. Superstorbarmet liderlig fræk blondine. Privat/diskret. Dagtimerne.

Tel. (er i tvivl om jeg må skrive det herinde?) *

Hvis vi går en måned tilbage faldt jeg tilfældig over annoncen. Mine tanker begyndte straks at spille mig et puds. Var det mon "min" Anne som for år tilbage kaldte sig for Anna, en dejlig moden kvinde og tilbød en himmelsk massage i sygeplejerske dragt med masser af nærvær og afslutning i en dejlig diskret lejlighed? Hende som jeg blev lidt småforelsket på trods af min. 2 årtiers aldersforskel i og senere mødte ved et tilfælde hos Club Bella for et års tid siden?

Jeg var nødt til at forsøge mig og ringede op.. Stemmen kunne godt være hende, dog var adressen en anden og instrukserne om at der bare skulle ringes på lejlighed nr. et eller andet ville også ligne hende dårligt..

Jeg var dog helt spændt og fandt, adressen og blev lukket ind med dunkende hjerte..

Døren blev åbnet og det var desværre ikke "min" udkårne.. Skuffelsen blev dog vendt til nysgerrighed. Den nye Anne var også en dejlig moden blondine som tilmed så ud til faktisk at have nogle store bryster. Jeg kom ind i den helt private lejlighed som var indrettet noget gammeldags.

Valgte sex og fransk til 500,- og bad om at låne badet. Sagde nej til gensidig fransk som ellers ville have kostet 600.-.

Da jeg kom ud af badet kom Anne ind i dejligt frækt undertøj. Hobby rummet var ligesom et lille gæsteværelse med en enkeltmandsseng. Alle mine bange anelser blev dog gjort til skamme da hun begyndte at slikke mine kugler og skaft med god øjenkontakt. Gummi kom på og hele staven forsvandt i munden. Hun rejste sig og vi fik taget hendes sparsomme tøj af i fællesskab så jeg kunne nyde hele hendes dejlige krop. For pokker hun er velholdt. De store bryster var dog hjulpet på vej, men virkelig flot lavet. Jeg fandt ingen ar eller mærker under hele akten.

Da vi lå i den lille seng måtte jeg ændre menu og bede om også at få lov at smage hende. Det blev en lækker 69´er inden hun kom op og ride. Både den ene og anden vej. Der blevet dyrket doggy inden det blev afsluttet i missionær med et lille brøl.

Da jeg kom ud igen var det med et smil på læben.. Var glad for jeg tog chancen og glædede mig over det var noget tid siden jeg sidst havde haft "øv-fornemmelsen" lige efter jeg var kommet(altså med kalorious) hos en professionel. I kender den sikkert selv :-)

Anne vil jeg skyde til at være i 50´erne men med en fantastisk krop taget alder i betragtning.

Behandlingen var professionel men stadig med nærvær.

Lejligheden er virkelig privat og diskret. Rummet kunne "shines" mere op men syntes det forstærkede den private fornemmelse.

Er i tvivl om hvor tit hendes annonce er på, har ihvertfald ikke set den i lang tid før jeg fandt den igår d. 18/9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have besøgt Anne for et par uger siden (holder nu til på Enghavevej) må jeg sige at hun lever op til beskrivelsen. Er man til modne piger med store bryster er hun virkelig et besøg værd. Hun leverer varen og er samtidig en sød pige.

Ribis 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have besøgt Anne for et par uger siden (holder nu til på Enghavevej) må jeg sige at hun lever op til beskrivelsen. Er man til modne piger med store bryster er hun virkelig et besøg værd. Hun leverer varen og er samtidig en sød pige.

Ribis 

Findes der et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...