Hop til indhold
mrXX

Lotus thaimassage Åbenrå

Recommended Posts

Jeg var der for en lille måneds tid siden.. Der var der 2 piger på stedet.. Og hende den anden giver også ganske god massage.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ærligt ! hvad er det i prøver at forklare hinanden !!

og hvad er det i spørger om ! prøver kun at hjælpe,,,  kender stedet !

men hvad i vil vide forstår jeg ikke helt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan der jo være sket en del med pigerne siden sidst. Hvis man læser ser det i de ældste ud til at enkelte har fået sex, mens andre nævner hj og bj i flæng, mens alderen på pigerne svinger en del. Derfor synes jeg da det er fair at spørge direkte til en der har været der for nyligt. 

Hvis du synes det er for meget, kan du jo nemt springe tråden her over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis du kender boss lady som i kalder mutter,,,,,,ja så må jeg sige hun er still going strong hvis man er til det lidt ældre og kender hende .

Jeg får hvad jeg betaler for og lidt ekstra så jeps ikke at klage over 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 39 minutter siden:

hendes piger er forskellige år for år 

Ved du noget om alderen (ca.) på den eller de piger, mutter har til at hjælpe sig lige nu?

Hat været hos mutter flere gange, men tiden jeg fik for en betalt time blev kortere og kortere for hver gang, og da jeg sidste gang stod på gaden igen efter 35 minutter. besluttede jeg at det var slut med at besøge hende. Derfor har jeg ikke været der i et par år nu, men hvis hun har en sød ung hjælper ansat, kunne det da være man skulle lægge vejen forbi igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ratt skrev, 1 time siden:

Det er altid svært at bedømme, men hende jeg fik massage hos, vil jeg skyde på at være et sted i 40,erne..

Var der noget ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej og Nej!     jeg går kun til hende i kalder Mutter !!!!  tja hun er ikke ung længere , men stadig ok massage hvis du kender hende ,

plus lidt side gevinst til ok penge , men husk hun er ikke 20 plus , og skal jeg være ærlig  igen !!, så glem de unge Thai piger i DK,

hvis i ønsker massage med muligheden for en happy ending !! Thai massage er ikke kun sex ! 

'Thai massage er en gammel kultur , respekter det og måske en virkelig HAPPY ENDING 

Jeg prøver kun at forstå hvorfor DK er blevet så anderledes siden jeg forlod landet !

Del dette indlæg

Link til indlæg

fortæl  hende fra begyndelsen hvad du forventer og hvad du  skal betale !

og betal først når du har fået hvad du  forlangte og købte!

Tror det er meget normalt !

Jeg betaler sgu ikke før jeg  har  varen,  eller før jeg er blevet klippe hos frisøren !!   korrekt eller ! 

Lær dem det , menes hader selv,  thai massage hvor de vil have penge før der starter !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...