Hop til indhold

Recommended Posts

Har et stykke tid overvejet og få den berømte "Jab Krasai" masssage af Dao og i sidste uge fik jeg taget mig sammen. Bestilte en time og måtte vente til eftermiddag, da hun var booket det meste af dagen. Hun tog imod mig med et kæmpe smil og kram og så blev der ellers hyggesnakket som om vi havde kendt hinanden hele livet. Hun forklarede mig lidt om massagen og forløbet og vi gik i gang. Hun er simpelthen fuldstændig uden for kategori. Hun fik fat i ting på min krop jeg ikke vidste fandtes og arbejdede med iskiasnerven, ryghvirvler, lysken og meget mere. Det gjorde "ondt" på en helt fantastisk måde. Kunne mærke hvordan giftstoffer i kroppen blev frigjort og i modsætning til mange andre, blev jeg faktisk mere og mere frisk og energisk jo mere hun tog fat. De sidste 20 minutter af massagen foregik med gummihandsker på og massage af prostata. Det havde jeg ikke prøvet før og det var også en spændende oplevelse. Den blev endnu mere spændende da hun samtidig begyndte at spille den af på mig :-) Min konklusion er, at den type massage er så anderledes at jeg ikke forbinder den med sex og vil springe HJ over fremover og så bare nøjes med massagedelen. Min ryg m.m. er stadigvæk påvirket positivt her 5 dage senere - plejer normalt kun at vare 1-2 dage før jeg "falder tilbage". Kæmpe anbefaling herfra!

Link: Frihedens Thai Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Rambuk skrev, for 49 minutter siden:

og det var også en spændende oplevelse. Den blev endnu mere spændende da hun samtidig begyndte at spille den af på mig :-) Min konklusion er, at den type massage er så anderledes at jeg ikke forbinder den med sex og vil springe HJ over fremover og så bare nøjes med massagedelen. Min ryg m.m. er stadigvæk påvirket positivt her 5 dage senere -

Man kan vel stadig sige at du fik et HJ hvis hun spillede den af på dig mens du fik Jab Krasai - fik du lov at komme, eller stoppede hun da Krasai'en var færdig?

 

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ4Solo skrev, for 12 minutter siden:

Man kan vel stadig sige at du fik et HJ hvis hun spillede den af på dig mens du fik Jab Krasai - fik du lov at komme, eller stoppede hun da Krasai'en var færdig?

 

/JJ

Yes, fik et HJ, det var næste gang jeg ville springe det over :-) Jeg fik skam lov at komme og det var super skønt, men synes bare den type massage ville være bedre uden HJ til sidst, men det er jo selvfølgelig svært ikke at blive begejstret under de omstændigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi idag og blev tilbudt fuldpak til 1500  eller  en times massage med HJ til 1000  fik forhandlet mig ned til 800 men der havde jeg fået nok af hendes grådighed så jeg gik igen  Jeg forstår ikke deres taktik  det er sgu ikke en måde at få faste kunder på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, for 12 timer siden:

Var en tur forbi idag og blev tilbudt fuldpak til 1500  eller  en times massage med HJ til 1000  fik forhandlet mig ned til 800 men der havde jeg fået nok af hendes grådighed så jeg gik igen  Jeg forstår ikke deres taktik  det er sgu ikke en måde at få faste kunder på 

Var det Dao ? Jeg forstår ikke at du forhandler en pris på Kr. 800.- og så vælger at forlade stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

tvivler stærkt på at han har forhandlet en fuldpakke med Dao - uanset pris. Men det er ikke utænkeligt med en af de andre - og ja - så er 800 da slet ikke noget at skamme sig over

Del dette indlæg


Link til indlæg
*Kurt* skrev, den 3/12/2018 at 08:50:

Var det Dao ? Jeg forstår ikke at du forhandler en pris på Kr. 800.- og så vælger at forlade stedet

Det var ikke hende der er på forsiden af deres hjemmeside på eroguide . og det jeg sagde nej til var først FP til 1500 og siden blev jeg bedt om at smide tøjet mens vi snakkede om en times massage med HJ som endte på 800 og det var der jeg klædte mig på igen og sagde "Tak for idag"  Jeg er da ked af hvis jeg har stødt nogen... Det var bare min oplevelse på stedet og jeg må indrømme at jeg var noget skuffet da jeg troppede op med seriøse skuldersmerter og bliver mødt af en pengemaskine ! 

DET ER SGU IKKE DET DER STÅR PÅ DERES EG. SIDE !!   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, for 6 timer siden:

Det var ikke hende der er på forsiden af deres hjemmeside på eroguide . og det jeg sagde nej til var først FP til 1500 og siden blev jeg bedt om at smide tøjet mens vi snakkede om en times massage med HJ som endte på 800 og det var der jeg klædte mig på igen og sagde "Tak for idag"  Jeg er da ked af hvis jeg har stødt nogen... Det var bare min oplevelse på stedet og jeg må indrømme at jeg var noget skuffet da jeg troppede op med seriøse skuldersmerter og bliver mødt af en pengemaskine ! 

DET ER SGU IKKE DET DER STÅR PÅ DERES EG. SIDE !!   

Hvis du nu havde mødt den rigtige Dao, havde hun 100% kunne fikse din skulder. Du kan sikkert få håndjob og massage til 600 andre steder, men jeg garantere de ikke er på Daos niveau. Når det så er sagt, har jeg oplevet hendes andre piger godt kan finde på at presse citroenen lidt og prøve at få flere penge, så kan godt lidt følge dig, men omvendt vil jeg anbefale dig at tage tilbage og booke tid hos Dao i forvejen, hun er til at forhandle med og en fantastisk massør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også været forbi Dao hos Frihedens Thai Wellness i Hvidovre, til en gang Jab krasai massage. 

Der er tilbud på dét i øjeblikket, en ½ time for 500 & en hel for 800

Jeg valgte den hele time, den første ½ time blev jeg massageret hårdt og brutalt,

men det var Dejligt at få Gennemarbejdet kroppen af én, der ved hvor og hvordan, der skal sættes ind.

Derefter gik hun over til "Jab Krasai" :D massagen, hvilket er en stimulering af Prostata, samtidig med stimulering af Penis, altså engang udvidet Svensk, men det var nu rigtigt godt, og hun gav sig god tid, tilsidst blev der afsluttet med lidt hovedbunds- & ansigtsmassage, arme og hænder fik også lige en tur.

Det var Rigtigt Dejligt

Dao er en flot høj kvinde, med masser af kræfter, som bliver benyttet grundigt i hendes massage, lige så man ligger og ømmer sig, (mens hun griner)  

men er du ømskindet, kan du sikkert også få hende til, ikke at tage så hårdt fat i dig, men det er nu dejligt, at få kroppen æltet godt og grundigt igennem.

Hende kan du roligt aflægge et besøg,

her man får valuta for skillingerne.

 

 NB. der er et par billeder af hende, hvor hun ser lidt træt og færdig ud, men de retfærdig gør om ingen omstændigheder, hendes udseende, hun ser ret godt ud, der er også et billede af hende, hvor hun ser fabelagtig godt ud, det er taget for nogle år siden, så fantastisk ser hun heller ikke ud, men tæt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...