Hop til indhold
Sørensen65

Katharina, massør , Vejle

Recommended Posts

I fredags kaldte hun sig Stine 

Desuden har hun mere eller mindre copy pastet Nickie petits annonce tekst https://annoncelight.dk/showad/249691 - dog med et par rettelser. 

Så hvor seriøs denne "Katharina" - eller hvad hun nu lige kalder sig på dagen - er, er svært at spå om. Men slet ikke nok til, at jeg på nogen måde vil forsøge at få en aftale i stand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 28 minutter siden:

I fredags kaldte hun sig Stine 

Desuden har hun mere eller mindre copy pastet Nickie petits annonce tekst https://annoncelight.dk/showad/249691 - dog med et par rettelser. 

Så hvor seriøs denne "Katharina" - eller hvad hun nu lige kalder sig på dagen - er, er svært at spå om. Men slet ikke nok til, at jeg på nogen måde vil forsøge at få en aftale i stand 

Ja der mistede hun så lige alt herfra! 

Hvad skal det til for?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, og hun lever slet ikke op til det hun skriver i annoncen.

Hun er på ingen måde til kys, og da slet ikke våde kys. Hun vejer vist også en del mere end de 68 som hun skriver. Hun tilbyder ikke BJ uden.  Der er ikke noget med at give chancen for flere gange, når du er færdig så er det ud, osv osv...

Det var sgu en trist oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 10 timer siden:

Jeg har besøgt hende, og hun lever slet ikke op til det hun skriver i annoncen.

Hun er på ingen måde til kys, og da slet ikke våde kys. Hun vejer vist også en del mere end de 68 som hun skriver. Hun tilbyder ikke BJ uden.  Der er ikke noget med at give chancen for flere gange, når du er færdig så er det ud, osv osv...

Det var sgu en trist oplevelse

Igen , hvad skal det til for? At oversælge sig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...