Guest Sdrj6500 Skrevet 19. November, 2018 Er jeg den eneste der er så heldig at blive beriget med mals fra "lars Stenvad og hans såkaldte bror Morten stenvad" min morgen startede med mails om jeg - var klam - en narkoluder - havde en kamels røvhul og lignede en kamel i hovedet - og truslen om at der ville blive oprettet annonce, hvor jeg søger så børn til sex - og self truslen om kommune og SKAT Så de gav mig et billigt og underholdende grin her til morgen de fik bare samme type svar igen, det er jo lidt til grin at den person (tror nemlig det er den samme) tror de kan ramme mig med deres ord Blokerer bare deres mail efterhånden men er lidt nysgerrig, er jeg den eneste, der har haft glæden af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 19. November, 2018 Lord Voldemort har mange alias - og debatten huserer løbende. Selv om alle tråde er blevet fjernet af administration pga personfølsomme informationer, som Lord Voldemorte har bedt om at få fjernet. Men det er naturligvis rart at kunne varsle hinanden for hans/deres mange alias - og mon ikke, at vi kan udveksle en længere række af disse mails helt uden om det offentlige rum... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 Bloker ham. Han har haft en dominerende mor og tissede i sengen til han var 11 år pga hende. Så han kan ikke gøre for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 19. November, 2018 i dag har den så været Lars Stenvad - [email protected] Morten Stenvad - [email protected] Mulle Mulle - [email protected] og et eller andet overgård - [email protected] (ikke helt sikke mail adressen her) sammenfaldende for dem alle, at det er det samme med de samme ord der skrives Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 19. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Bloker ham. Han har haft en dominerende mor og tissede i sengen til han var 11 år pga hende. Så han kan ikke gøre for det. Din teori kan ikke udelukkes. Men det kan også være, at hans egen mor var prostitueret, og at han derfor blev mobbet i skolen. Eller at hans kæreste viste sig at få sine behov tilfredsstillet på et bordel. Eller... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 Gerrard skrev, for 1 minut siden: Din teori kan ikke udelukkes. Men det kan også være, at hans egen mor var prostitueret, og at han derfor blev mobbet i skolen. Eller at hans kæreste viste sig at få sine behov tilfredsstillet på et bordel. Eller... Eller han er blevet afvist af en prostitueret. Eller han er blevet afvist af alle kvinder i hans liv. Ingen ved det og alle andre end ham selv er helt ligeglad. Han skal bare opføre sig ordentligt og stoppe hadet til os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 19. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden: Bloker ham. Han har haft en dominerende mor og tissede i sengen til han var 11 år pga hende. Så han kan ikke gøre for det. blokerer lige så hurtigt han skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 (edited) Sdrj6500 skrev, den Mon Nov 19 2018 at 17:53: i dag har den så været Lars Stenvad - [email protected] Morten Stenvad - [email protected] Mulle Mulle - [email protected] og et eller andet overgård - [email protected] (ikke helt sikke mail adressen her) sammenfaldende for dem alle, at det er det samme med de samme ord der skrives Jeg begynder faktisk at blive lidt skuffet over at han skriver til jer andre fra så mange mails, og kun har skrevet til mig fra en. Kom nu Lord V Tør du ikke lege med mig nu hvor jeg har set dit fjæs og din bil? Redigeret 21. November, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 19. November, 2018 (edited) Pas nu på med og smide brænde på bålet... min adresse er desværre givet til ham af flere gange.. og så kodet ind efterfølgende... men er bange for der ikke kun er en Lord V. og at admin sletter tråde er jeg kun dybt rystet over.. en dag er der vel nogen der tager det seriøst... Redigeret 21. November, 2018 af Snuskepigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 19. November, 2018 Jeg ved ikke rigtigt, på den ene side, fortæl, fortæl, , på den anden side er jeg ikke sikker på at @Administrator vil tillade det, og slutteligt vil jeg ikke opfordre til noget der måske kan være til fare for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 19. November, 2018 min mand er heldigvis som regel hjemme, og ellers har jeg min hund og forholdsregler, når jeg får gæster jeg/vi er ikke bange for ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 Snuskepigen skrev, for 6 minutter siden: Pas nu på med og smide brænde på bålet... min adresse er desværre givet til ham af flere gange.. og så kodet ind efterfølgende... men er bange for der ikke kun er en Bjarne.. og at admin sletter tråde er jeg kun dybt rystet over.. en dag er der vel nogen der tager det seriøst... Vi kan jo håbe at det produktionsselskab der vil lave et program om kunder, vælger at lave et program om ham uanset om han vil deltage eller ej. Eller i det mindste vælger at omtale ham så folk kan se eksempler på den chikane han har gang i mod så mange kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 19. November, 2018 Han skulle have på gummerne sku han, genere de søde damer, øksen er for mild til ham... vh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 (edited) Bødlen pas på hvad du skriver. Jeg skrev jeg ville gøre noget seksuelt ved ham, men fordi det var ekstremt, så blev det opfattet som vold og at jeg opfordrede andre til det (jeg spurgte hvem der tog næste omgang for holdet). Det blev slettet og læser man den tråd, så tror folk jeg er voldelig. Hov, mon det er derfor Lord V ikke tør skrive til mig mere? Redigeret 21. November, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 19. November, 2018 Bødlen skrev, for 19 minutter siden: Han skulle have på gummerne sku han, genere de søde damer, øksen er for mild til ham... vh Bødlen det var sgu lige så primitivt og ucharmerende som det "personen" gør mod os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 19. November, 2018 Hvor i ligger det store problem ved at sætte mails fra personer der ikke kan formulere sig i en ordentlig tone på spam ? Dernæst hvorfor er det så svært at lade være med at svare ? Og slutteligt hvorfor skal man lige ind på EG, og skrive om det ? Måden at bekæmpe den slags fjolser er ganske simpelt: Tavshed. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. November, 2018 (edited) TheVoice skrev, den Mon Nov 19 2018 at 19:22: Hvor i ligger det store problem ved at sætte mails fra personer der ikke kan formulere sig i en ordentlig tone på spam ? Dernæst hvorfor er det så svært at lade være med at svare ? Og slutteligt hvorfor skal man lige ind på EG, og skrive om det ? Måden at bekæmpe den slags fjolser er ganske simpelt: Tavshed. Når man er helt ny, hvor skal man så vide fra at der findes en mand der er så skør? Når man er blevet booket til en adresse, ingen åbner, og en mand så kører fordi og griner hånligt (han var ved at køre en fodgænger ned fordi han skulle glo på mig), et øjeblik efter holder han på vejen i den anden side og så sviner en til på mail uden man selv har skrevet noget grimt. Og det var endda mildt ud fra hvad andre er blevet udsat for. Skal vi virkelig tie det ihjel fordi du ikke gider læse om det? Gu skal vi ej! Vi skal advare andre piger så de ved at de ikke er alene! Og han skal stoppes! Vi må ikke lave tråde om ham for Lord V kan ikke tåle at få igen. Fint. Så er der jo andre muligheder. Men vi hverken kan eller vil ikke tie det her ihjel! Redigeret 21. November, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 19. November, 2018 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Når man er helt ny, hvor skal man så vide fra at der findes en mand der er så skør? Når man er blevet booket til en adresse, ingen åbner, og en mand så kører fordi og griner hånligt (han var ved at køre en fodgænger ned fordi han skulle glo på mig), et øjeblik efter holder han på vejen i den anden side og så sviner en til på mail uden man selv har skrevet noget grimt. Og det var endda mildt ud fra hvad andre er blevet udsat for. Skal vi virkelig tie det ihjel fordi du ikke gider læse om det? Gu skal vi ej! Vi skal advare andre piger så de ved at de ikke er alene! Og han skal stoppes! Vi må ikke lave tråde om ham for Bjarne kan ikke tåle at få igen. Fint. Så er der jo andre muligheder. Men vi hverken kan eller vil ikke tie det her ihjel! Tror du misforstår pointen. Det er ikke fordi vi ikke gider at læse om galningens værk, men fordi det er min og andres overbevisning at manden lever af jeres og vores reaktioner på hans handlinger. Forbigå ham i tavshed og brug hinanden til støtte og advar hinanden om hans metoder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 19. November, 2018 (edited) Christina ssbbw skrev, den Mon Nov 19 2018 at 19:44: Når man er helt ny, hvor skal man så vide fra at der findes en mand der er så skør? Når man er blevet booket til en adresse, ingen åbner, og en mand så kører fordi og griner hånligt (han var ved at køre en fodgænger ned fordi han skulle glo på mig), et øjeblik efter holder han på vejen i den anden side og så sviner en til på mail uden man selv har skrevet noget grimt. Og det var endda mildt ud fra hvad andre er blevet udsat for. Skal vi virkelig tie det ihjel fordi du ikke gider læse om det? Gu skal vi ej! Vi skal advare andre piger så de ved at de ikke er alene! Og han skal stoppes! Vi må ikke lave tråde om ham for Lord V kan ikke tåle at få igen. Fint. Så er der jo andre muligheder. Men vi hverken kan eller vil ikke tie det her ihjel! Jeg synes man skal skelne imellem chikane email og sms´er og reelle trusler. De fleste af den såkaldte Lord Vs henvendelser har været chikane. Det har så typisk udviklet sig fordi man har svaret tilbage på første henvendelse, hvor manden reelt ikke ved andet end hvad han kan læse i en annonce. Det er den slags man skal undlade at svare på, og den slags jeg ikke ser nogen grund til at nævne på EG. Det stimulere blot personen. Så er der trusler. Der har været nogle eksempler på at en person har formuleret nogle trusler på baggrund af nogle private informationer han/hun er kommet i besiddelse af. Her synes jeg det er ok, at advare andre. Det skal nok bare gøres udenom EG, eller i hvert fald på en måde, så personen ikke kan sidde og læse med. Han/hun skulle da være svært dum,, hvis han benytter samme email ved det næste udvalgte offer. Du har så oplevet at en gæst har booked dig. Du er kørt forgæves til stedet. Ydermere var personen så fræk at kører fordi dig og grine af det. Her synes jeg også det er fint, at advare andre piger. Det gøres nok mest effektivt via direkte henvendelse til andre piger. Så informere når der ligger mere i en sag end. "jeg har modtaget en mail, hvor jeg bliver kaldt klamme so". Jeg er enig i, at den slags personer skal stoppes, det sker så nok ikke ved at skrive om det på EG. Det skal ske via politiet. Her bør man nok stå sammen, og koncentrere indsatsen om de henvendelser der stikker dybere end "Du er en klam so". Redigeret 21. November, 2018 af Rooster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 19. November, 2018 (edited) Min fætter hedder Xxxx. Jeg må vist hellere lige tjekke ham, han er også lidt sær. Redigeret 21. November, 2018 af Rooster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 20. November, 2018 TheVoice skrev, for 12 timer siden: Han bør gå til numerolog eller hvad det nu hedder og få sig et nyt navn. Nu hedder han Harriet Delle... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. November, 2018 KoldingKnægten skrev, 1 time siden: Nu hedder han Harriet Delle... En ærlig beskrivelse af sig selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 21. November, 2018 På forespørgsel har jeg fjernet en del ord med B i denne tråd. Men i må nu godt finde fælles fodslag til et andet ord, for vil ikke love at bruge tid på det igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2018 Hvad med chikaneuren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. November, 2018 Den uden navn Den unævnelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg