Hop til indhold
youngatheart

Kan i finde hoved og hale i anmeldelserne i denne gruppe..eller er det bare mig ??

Recommended Posts

Med stor fare for at blive hakket i hovedet af alle de sædvanlige der altid hakker på min eftersøgning for at gøre det lettere for hinanden, vil jeg gerne lige høre jeres mening om lige præsis denne gruppe vedr sugarbabes?

Nu er denne gruppe jo gældende for HELE Danmark på en gang, og når jeg sådan tager et kig på de forskellige indlægs overskrifter, så er det jo nærmest en urskov af forvirring.  Man kan jo på ingen måde se andet end et navn af og til, og hold da helt op hvor får man travlt hvis man skal åbne samtlige indlæg for at se om det er noget der er inden for rækkevidde.

Ville det igen ikke specielt meget gøre gavn for alt og ALLE i denne gruppe at man lige anførte bynavnet i overskriften, så det var så meget lettere at se om det måske var noget man lige blev nød til at checke ud ????

Lad nu være med at begynde at skælde ud igen igen bare fordi jeg synes det hele kan gøres lettere for ALLE.  Synes det er så svært at argumentere imod det jeg skriver, da jeg på ingen måde kan se andet end at det ville være en kæmpe hjælp for ALLE ( også for de der altid skal gå imod mine indlæg ;-)  )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...