Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Anna Kolding

Recommended Posts

Gæst

Har du været der??? er det hele dagen??(der står noget 10-18 i annonce) og er det på alle cocktails?? altså både dansk/fransk og halve timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

En halv time går normalt ikke ind under betegnelsen cocktails.

Cocktails er forskellige sammensætninger af de blide former med varighed af ca 20 min.

En halv time går under betegnelsen ekstra god tid og den indeholder oftest alle blide former.

Det kan selvfølgelig være en halv time har en anden betydning på denne klinik, ligesom det er forskelligt hvad superfransk er betegnelsen for alt afhængig af hvor du køber det henne.

Men ring da og spørg, så undgår du misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for svar Sanne

De har desværre kun tlf svarer

Ja der er stor forskel på hvordan cocktails bliver betragtet fra klinik til klinik..... har oplevet det kun var en enkeltydelse, altså dansk, de kaldte for cocktails.

Der er også stor forskel på, hvordan f.eks dansk/fransk bliver opfattet. Nogle steder er det lige til makronerne, andre steder er der forspil med i

Selv en halv time, kan der være tvivl om :) nogle steder er tiden nærmest fra man går ind til ud..... altså inklusiv bad, omklædning m.m. Andre steder er det tiden på lagnerne :)

ja jeg synes altså det er lidt af en jungle ;) så derfor jeg spørger på den specifikke klinik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...