Hop til indhold
jernmanden

Pussycat, Tørring, Jylland

Recommended Posts

Jeg er kommet i tanke om at min anmeldelse af Pussycat mere hører hjemme under SM og fetichisme, idet det er det område Pussycat vist primært begår sig i. Så her er anmeldelsen:

Efter at have set Sexypussycats hjemmeside (www.sexypussycat.dk) med mange fristende billeder, ringede jeg og aftalte, at jeg skulle være hendes slave i to timer. Det havde jeg aldrig prøvet før. Det var nemt at finde parkeringsplads, og stedet lå ganske diskret. Jeg blev venligt modtaget og kunne konstatere, at hendes fotos var meget vellignende. Det lovede godt. Efter at være blevet udspurgt om mine præferencer, gik hun i gang. Og det var frækt, meget frækt. Under seancen havde hun telefonsex med en kunde, der blev spurgt om, hvad han gjorde ved sig selv, samtidig med at hun fortalte, hvad hun gjorde ved mig. Ret ophidsende. Under mit besøg gik hun fra og til, og henimod slutningen af mit besøg, fik hun besøg af en mand i den tilstødende stue. Lidt efter kom hun ind til mig, løsnede mine bånd og trak mig ind i stuen, hvor gæsten sad. Her befalede hun mig først at slikke hende, medens den anden gæst så på. Og Pussycat lyver ikke, når hun skriver, at hun har store kusselæber, som er piercede med store sølvringe. Da jeg i nogen tid havde slikket hende, medens hun stønnede, befalede hun mig at spille pik, medens hun blottede sig, og hun og den anden gæst så på. Jeg var efterhånden blevet meget ophidset og til slut måtte jeg konstatere, at det var længe siden, at jeg havde sprøjtet så langt. Pussycat levede helt op til egne beskrivelser. Ligefrem og naturlig. Det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Pussycat, og næste gang vil jeg nok prøve noget andet på hendes 'menu'.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...