Hop til indhold
Æ´Synderjyde

Lara Sønderborgvej 9, Kruså

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/188584

Lige været forbi Sønderborgvej 9 i Kruså. Der har været lukket et stykke tid på grund af ombygning/modernisering. 

Stedets piger er som altid retvisende fra annoncerne. I øjeblikket er der to piger på stedet.  Jeg valgte den yngste Lara, mødte pigen som er hende man ser på billederne. En sød pige, men kunne godt ønske mig lidt mere indlevelse, eller i hvert fald, at hun foregav at kunne lide sit job. Lidt maskinagtigt over hele seancen, havde valgt en time med superfransk og kys til 1500,- kr. Fik det jeg kom efter og absolut heller ikke mere. 

Kommer jeg igen? Ja når Doris er tilbage i næste uge, vil jeg kraftigt overveje at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Lyder godt at Doris snart er tilbage igen, håber jeg kan finde tid og penge til et besøg hos hende :)

Hvordan er stedet blevet efter renoveringen? Jeg formoder det kun er indvendigt og at parkeringen er som den plejer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Parkeringen er stadig den samme, nu blot med et hav af lys på hele gårdspladsen. Sådan man i hvert fald ikke diskret kan gå hen til døren, som desuden nu heller ingen dørklokke har mere. Nu skal man banke på døren. 

Men indvendig har stedet fået en overhaling, nyt badeværelse, stadig med badekar. Rummene ovenpå har også fået en make-over med spot i loftet og lign.. Men ellers ligner stedet sig selv. Pænt og nydeligt. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...