Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tobenetben

Jeg har prøvet hende da hun huserede tæt på Hornbæk.   En kold og beregnende pige. Only money.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 17 timer siden:

Jeg har prøvet hende da hun huserede tæt på Hornbæk.   En kold og beregnende pige. Only money.    

Så intet godt der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Hun er en pæn pige og måske hun har ændret attitude.   Ved det ikke.  Giv det et skud.  Er du efter massage eller mere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 18 minutter siden:

Hun er en pæn pige og måske hun har ændret attitude.   Ved det ikke.  Giv det et skud.  Er du efter massage eller mere ? 

Der skulle gerne mere på end massage. Hvad har du fået tidligere med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Mekanisk hj.    Kunne selv gøre det bedre. Haha.  Og massagen husker jeg ikke som hverken proffesionel eller pirrende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende nogle gange i sommer og hendes massage er nu så ikke ringe IMO. Hun er heller ikke uden evner hvad angår sex; jeg har altså også været pænt liderlig de gange jeg har besøgt hende, men hun boller sgu godt og hun er sød nok, hvis du behandler hende med respekt. Hendes priser er i den høje ende, men der er heller ikke meget konkurrence i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...