Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har prøvet hende da hun huserede tæt på Hornbæk.   En kold og beregnende pige. Only money.    

Skrevet
  • Author
tobenetben skrev, for 17 timer siden:

Jeg har prøvet hende da hun huserede tæt på Hornbæk.   En kold og beregnende pige. Only money.    

Så intet godt der? 

Skrevet

Hun er en pæn pige og måske hun har ændret attitude.   Ved det ikke.  Giv det et skud.  Er du efter massage eller mere ? 

Skrevet
  • Author
tobenetben skrev, for 18 minutter siden:

Hun er en pæn pige og måske hun har ændret attitude.   Ved det ikke.  Giv det et skud.  Er du efter massage eller mere ? 

Der skulle gerne mere på end massage. Hvad har du fået tidligere med hende?

Skrevet

Mekanisk hj.    Kunne selv gøre det bedre. Haha.  Og massagen husker jeg ikke som hverken proffesionel eller pirrende 

Skrevet

Har besøgt hende nogle gange i sommer og hendes massage er nu så ikke ringe IMO. Hun er heller ikke uden evner hvad angår sex; jeg har altså også været pænt liderlig de gange jeg har besøgt hende, men hun boller sgu godt og hun er sød nok, hvis du behandler hende med respekt. Hendes priser er i den høje ende, men der er heller ikke meget konkurrence i området.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.