Hop til indhold
Martinbanke

Oehlenschlægersgade SOM i gamle dage uden internettet

Recommended Posts

Kørte rundt som i gamle dage... til de thai steder der ligger "dybt inde på Vesterbro"

Den gang med Hedomaxx og travbladet.  Jeg husker Dybbølsgade 60 som et sted man kunne få det hele til det halve sammenlignet  med idag..

Fælles for disse steder er at der ikke er så meget massage at få. :)

Jeg havde parkeret bilen i Flensborggade.  Gik så til fods og bankede på..

Passerede Mcloud baren der er et rent epicenter for hipster typer.. Grinte da jeg så dem stå udenfor i top tunet hipster outfitt ... de lignede nogle der ikke har forladt Vesterbro i årevis. 

Jeg drejede ned af Oehlenschlægersgade.. stoppede min jagt i Oehlenschlægersgade 48..

Blev lukket ind af Trans manden som jeg mener havde dybølsgade 60 eller 66.. i mange år. Han havde altid lækre piger så hvorfor ikke prøve her..

Jeg elsker denne form for ikke aftalt på forhånd meet-up-- laver meget fis med dem og jokede meget med ejeren.. som gerne så hans deltagelse i projektet.. lovede ham... næste gang.. hahah....

der er ingen der reklamerer så meget på nette i disse steder der ligger her: 

Oehlenschlægersgade-saxogade-dybølsgade-Valdemarsgade området.

Det kunne være heaven or hell... aftalte 500 for en hurtig omgang... der var 2 piger at vælgeimellem... sådan rimelige .. valgte den lidt mere chubby af dem og vi gik ind i rummet... der er ikke større end der lige kan være en seng. Hun så enormt søvnig ud og havde tydeligvis vækket hende. Jeg var selv små kold over hele kroppen efter at have stavret Vesterbro tyndt.. så det var deeeeejligt at hun var  helt varm..., og SÅ utrolig blød i huden (nok-ik været i dk så længe)  Jeg lod in krop få maximal kontakt med hendes... dejligt..

nårh ja nu er vi tilbage i tiden så glemte lige det obligatoriske ægge-ur der blav sat på 15 min :)

FP for 500... kort tid .. jo... men gad ik gi 1000 for en time.... selvom det ikke giver mening... 

dejligt at opleve den form for "jagt" igen.. det var lige som i gamle dage hvor man kørte rundt i bilen fra sted til sted for at hilse på og se om noget inventar på klinikkerne lokkede en.

Stod på gaden igen efter 20 minutter.

MB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg kan godt lide din retro indstilling til prostitutionsmiljøet på Vesterbro:)

Det kunne ha’ været mig selv for 20 år siden hvor man kunne møde danske piger på nogenlunde samme vilkår som du har søgt i thaiverdenen.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja sjovt som det har ændret sig i mange år havde ekstrabladet monopol på annoncer for salg af sex, så kom nettet, og flere aktører, og nu nogle steder der ikke annoncerer på nettet, men hvordan findes de steder så? Er man nædt til at købe et ekstrablad for at finde en annonce, eller....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

Ja sjovt som det har ændret sig i mange år havde ekstrabladet monopol på annoncer for salg af sex, så kom nettet, og flere aktører, og nu nogle steder der ikke annoncerer på nettet, men hvordan findes de steder så? Er man nædt til at købe et ekstrablad for at finde en annonce, eller....

Vesterbro er vel "berømt/berygtet" for de let levende piger.

og thai-er er jo glade for bling bling lys- så de steder er svære at overse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oehlenschlægersgade var i "gamle dage" Red Light ditrict i KBH,  Ca. i nr.  6 ellers 8 lå et thai sted, i en kælder ca nr. 20 et thaisted og så 48, på den anden side af strassen lå Phuket massage og efter den Samui massage og igen nr. 58 og nr. 60 

På et tidspunkt kunne man blive klippet i nr. 58, var selv derinde og blive klippet og mutter lå klar i baglokalet, i tilfælde af en x- stra barbering :P

Nogle af klinikkerne ligger der stadigvæk, er vel stadigvæk ST i den  lave ende :D 

Har selv været i de fleste i mine yngre dage :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...