Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle.. Så blev det onsdag, i sidste uge. Jeg havde planer om noget sjovt skulle ske og havde overvejet angkor... men smsede først til Daisyclub.

Kom hen på stedet, denne gang kun 2 piger på lager.. modsat sidst hvor der kom 5 stk. til fremvisning i rummet.  

Jeg valgtde den høje af dem KIKIMI.. Sød asiatisk pige.. Hun kyssede mig fordi jeg valgte hende og sendte mig i bad..

Jeg kom retur i rummet og ventede på hende.. det var som om hun blev væk længe..  Kunne høre de lo og havde det meega grineren.. ventede...lidt mere og tænkte hun lige skulle se ringenes herre færdigt ... eller noget.

Nå man hun kom tilbage.. Engelsk er så ikke lige hendes favorit komunikations-platform.. men derimod TYSK...  Jeg har det sådan en en pige der taler tysk til mig at det er som at se birthe røhn hornbæk.... virkerkelig turn off... Måske hvis det var Heidi Klum, evt. spændt fast til et hegn... eller noget i den stil.. kunne tysk godt komme på tale..

Jeg måtte sige til hende at hun ikke skulle sige noget.

Nå men egenlig var det en sjov 30 minutters aftale med hende.. hun gav øko blow i meget lang tid.. lidt gummi på og så ellers en tur rundt i alle stilinger..

Hurtigt i bad igen igen .. og ud i bilen.

Daisyclub skuffer mig aldrig. Man kan være heldig at finde en pige der er super fin af og til.. prisen er den samme og servises varierer ikke... af og til er der dog piger der tilbyder græsk.

MB,

http://daisyclub.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...