Hop til indhold
Jernsvinet

Malta - erotisk massage

Recommended Posts

Der skulle findes op mod 200 steder med forskellige former for massage rundt omkring på Malta

http://www.independent.com.mt/articles/2018-06-26/local-news/196-massage-parlours-in-Malta-in-2016-no-licence-needed-to-operate-such-establishments-6736192492

- jeg syntes bare i starten, det var svært at finde nogen - men efterhånden fandt jeg ud af at de fleste lukker tidligt på aftenen - og da butikkerne ofte ikke skilter så meget - ja, så kan man gå lige forbi uden at opdage dem.

Jeg havde dog fundet ud af, at i der her:

Blue Moon Chinese Massage
14, Triq Sir William Reid, Il-Gżira, Malta
 

lå en massageforretning, som jeg så gik og holdt lidt øje med hvornår den var åben - eller ledig. Så en aften tidligt, havde jeg endelig held med, at der var åbent og ledigt, så jeg gik indenfor. Pigen var måske ikke den kønneste, men lidt stor og kraftig i det - og jeg tror 100 hun var kineser - og det har jeg indtryk af flere af pigerne, der yder massage på Malta er - da, mange af butikkerne skilter med chinese- eller oriental-massage og thai-massage ikke synes at være så udbredt.

Nå, men jeg spurgte til en ½ time med ekstra - og om vi kunne tage et bad sammen først - jo, det ville hun gerne og det var virkelig frækt og lækkert. Da vi så kom ind i massagerummet igen, lagde hun sig op på briksen og jeg fik lov til at slikke hende, så hun hvinede og klukkede af fryd. Så blev det min tur, men jeg syntes, hun nu havde fået lidt for travlt, men for lidt ekstra betaling, kunne jeg få en hel time incl. blowjob - og nu må jeg sige at hun forstod at gøre noget ud af det, så jeg næsten ikke kunne stå på benene bagefter, da vi igen tog bad sammen - og hun havde fuldt fortjent de 100 € hun ialt forlangte.

Jeg ville have besøgt hende igen - men enten havde hun lukket - eller der var altid optaget - så jeg søgte lidt længere omkring og havde spottet et nyt sted, men så opdagede jeg et tredie sted på den modsatte side af gaden.

https://www.facebook.com/Chaiyo-Thai-Massage-Spa-1519523974982544/?fref=ts

Her var det næsten 100 en thai-pige, der var på arbejde. Jo, jeg kunne godt få en hel time med ekstra - og inden jeg nåede at sige mere ringede hun lige til sin arbejdsgvier og aftalte hun holdt lidt længere åbent. Da vi så kom ind på rummet spurgte jeg til om ekstra var med blowjob - nej, det var det ikke - og jeg valgte at gå igen - det blev hun noget sur over, da hun så skulle ringe til sin arbejdsgiver igen, men det var jo ligesom ikke mig, der havde haft så travlt, at vi ikke havde nået at aftale de nærmere detaljer.

Udenfor skråede jeg lige over gaden og gik ind i den forretning, jeg i første omgang havde tænkt mig at besøge. Pigen stod dog og talte i telefon og jeg var lidt bange for at det var hende den anden, der havde travlt med at ringe rundt - det var det heldigvis ikke - og jeg kunne godt få en hel time med massage og ekstra for 70 euros. Desværre kunne hun ikke tilbyde bad - tilgengæld havde de en håndvask med blandingstermostat importeret direkte fra China ;-)

Massagedelen, var der ikke så megen fis ved - det var mest min nakke, der gentagne gange blev masseret med olie, uden hun ellers kom ud i hjørnerne til hænder og fødder - og det tog alt for lang tid, inden hun begyndte at blive mere nærgående og massere mit røvhul og scrotum + min pik, da jeg hævede mig mere op, så hun bedre kunne komme til. Nu bad hun mig så om at vende mig om og tilbød også at give blowjob mod 25 euros ekstra - hvorpå jeg mente, at så skulle hun også være uden tøj på, da jeg kunne se, hun havde en flot krop og bryster, selvom hun ikke var helt petit. Det var hun god til, selvom hun ikke helt ville have, at jeg rørte hende mellem benene (hun fortalte senere, at hun idag, havde den der woman thing - brusebad havde de heller ikke - så vist godt jeg ikke lagde an til at slikke hende) - men så fik jeg lov til at tage hende på baller og bryster, mens hun gav min pik den helt store tur med mund og hånd - jeg fornemmede dog, hun ikke ville have skuddet i munden og endte med at skyde det ud over min egen mave. Men hun var noget imponeret over min pik og vores seance og udtalte: "Very good party, You" og jeg syntes hun havde fortjent de 95 euros hun ialt forlangte.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...