Tigerdyret123 55 Skrevet 17. November, 2018 Er der nogen som har besøgt: https://annoncelight.dk/showad/264108 i Hundige og kan fortælle om kvinden/oplevelsen? ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyret123 55 Skrevet 18. November, 2018 Forsøgte i dag søndag at komme i kontakt, men ingen respons på telefonen Nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bueno culo 119 Skrevet 19. November, 2018 Jeg besøgte hende og det var en lidt flad oplevelse. Hun leverer fint økoblow og du kan kneppe hende uden kondom hvis du vil. Men det var lige på og uden kærtegn mv . Men hun skriver jo også kort kneppemøde i sin annonce. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexxx 12 Skrevet 19. November, 2018 Bueno culo skrev, for 3 timer siden: Jeg besøgte hende og det var en lidt flad oplevelse. Hun leverer fint økoblow og du kan kneppe hende uden kondom hvis du vil. Men det var lige på og uden kærtegn mv . Men hun skriver jo også kort kneppemøde i sin annonce. Hvad skulle du af for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bueno culo 119 Skrevet 19. November, 2018 Standardpris for en halv time 1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexxx 12 Skrevet 19. November, 2018 Bueno culo skrev, Lige nu: Standardpris for en halv time 1000 Bukker og takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 715 Skrevet 20. November, 2018 Hvilken nationalitet er hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 20. November, 2018 Omg hende kender jeg! Har været der en håndfuld gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 20. November, 2018 Klumb skrev, for 3 timer siden: Omg hende kender jeg! Har været der en håndfuld gange Og har det været godt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 21. November, 2018 Gammel rotte skrev, for 15 timer siden: Og har det været godt?? Alle de steder vi bollede var hun en go luder, pas på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg