Hop til indhold
Guest Xtra fyrer søges

Privat amatør Gangbang i LUKSUS POOLHUS. Fredag d. 7-12-2018 kl. 20:00 – 23:30 samt Søndag d. 9-12-2018 kl. 12:00 – 16:00 Line 36 år Horsens

Recommended Posts

Guest Xtra fyrer søges

Først vil jeg lige benytte lejligheden til at sige 1000 tak til dem der var med til at give mig en super fræk oplevelse i onsdags i Århus. Det blev til en oplevelse, som jeg gerne vil have flere af. Derfor har vi fundet et luksussommerhus med pool, spa etc. så sidder du alene fredag aften d. 7-12-2018 og syntes det kunne være frækt at være ved til at opfylde en nissepiges ønske, så har du muligheden her.

Vi starter kl. 20:00 hvor i vil blive taget imod i døren, men et lækkert glas vin eller hvad i nu har af ønske. Kl. ca. 20:30 vil jeg blive ført ind i stuen med bind for mine øjne, samt være iført et lækkert nissepigekostume.  Jeg blive sat på en stol, hvorefter jeg håber at i vil starte med at kære for mig og derved gøre mig rigtig dejlig liderlig. herefter ligger i mig på sengen, og give mig en dejlig slikketur, mens jeg har en pik i munden samt en i hver hånd. Når vi alle er er godt liderlige vil jeg bare gennemkneppes, så jeg skriger. 

Da denne aften forgår i et luksussommerhus, skal du være mere end velkommen til at tage en tur i poolen, for at køle af efter en tur i sengen. 

Du er naturligvis velsoigneret og renlig, så du skal kunne lide vand og sæbe, samt god pli og opførelse er en naturlighed. 

MAX 20 pladser til denne aften….. 

Pris pr. person for denne aften er = 1000,- 

---------------------------------------------------
Åbent hus Gangbang i LUKSUS POOLHUS. Søndag d. 9-12-2018 kl. 12:00 – 16:00 - Horsens

Har du det ligesom mig at vågne op om søndagen og bare være mega liderlig? 

En af mine mange fantasier har længe været at vågne op til en dag, hvor jeg ikke skal andet end at blive kneppet. (bliver sku helt liderlig bare ved tanken. Derfor har vi sat søndagen i sommerhuset af til at lave et setup som vi kalder ÅBENT HUS. Det vil sige at folk kommer og går som det passer dem, jeg vil være til rådighed under hele dette setup. 

Så hvis du har lyst til at kigge forbi bare for at tage en tur i poolen, eller i spaen, er det også OK, Jeg håber dog at du vil være med til at give mig en rigtig lækker omgang i sengen, eller måske i poolen. HUSK nu at jo flere fyre jeg har omkring mig jo frækkere er det. 

Jeg håber at der kommer så mange til dette setup at jeg bliver nød til at sige stop fordi jeg er blevet gennem kneppet som aldrig før. Du må bare love mig at sætte en streg på den seddel om hænger ved døren, da ideen om hvor mange der har været tænder mig helt vildt.

Jeg hedder Line og er 36 år. Jeg er en flot og fræk pige med smal talje, halvlangt blondt hår, frækt smil og et glimt i øjet. Min højde er 169 / 62, C-skål bryster samt en glatbarberet mis, der bare elsker at blive slikket. Når du møder mig er jeg naboens datter. Hvis du er til den stille pige i sengen, så er det ikke mig, da du slet ikke vil være i tvivl om jeg kan lide hvad du gør ved mig. Jeg nyder at mærke flere pikke samt at blive kneppet på skift.

Du er naturligvis velsoigneret og renlig, så du skal kunne lide vand og sæbe, samt god pli og opførelse er en naturlighed.

Naturligvis har jeg nogle krav til dig, så lad os få reglerne på plads fra starten ;-)
- Aldersgrænse: max 50 år.
- Højde og drøjde passer sammen. (altså ikke overvægtig).
- Ingen fuldskæg (kræser når du slikker mig).
- Kun skandinaviske mænd.

Jeg er til:
- Er både til hård og blød sex.
- Jeg elsker at give blowjob uden kondom.
- At blive kneppet på skift.
- Man må komme udover min krop, men ikke ansigt og mund.

ALT SEX ER MED GUMMI!

Jeg er ikke til:
- kys / Tunge kys
- sex uden kondom
- anal
- Sperm i ansigtet
- Sperm i mund
- Sluger ikke

Vil du hjælpe mig med at få denne fantasi ført ud i livet, og give mig en fræk opleves som jeg ikke glemmer?

Pris pr. person for denne dag er:
2 timer = 1000,- 
4 timer = 1500,-

Det hele forløber således:

Send en mail til [email protected] med dit navn, samt hvilken dag du ønsker at deltage.

- Privat Gangbang i LUKSUS POOLHUS. Fredag d. 7-12-2018 kl. 20:00 – 23:30
  Adressen bliver sendt kl. 17:00 på mail

- Åbent hus Gangbang i LUKSUS POOLHUS. Søndag d. 9-12-2018 kl. 12:00 – 17:00 
  Adressen bliver sendt kl. 10:00 på mail

HENVENDELSER DER IKKE ER GANGBANG BESVARES IKKE!

Glæder mig til at blive gennem kneppet denne weekend, så håber i er friske ;)

Knus Line

https://annoncelight.dk/showad/264570

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

20 mænd og 1 pige - det er mange mænd.

Ja det kræver nok spidse albuer:D og at man ikke bruger en halv time på at komme. Så ender det som en kø i bilka ved juletid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

Nu er et jo ikke alle 20 der kan i 4 timer, så mon ikke nogen holder en lille pause, eller tager en tur i poolen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Xtra fyrer søges

Efter første gang i onsdags var nogle så søde at skrive tilbage til mig på mail,. Her er er lille udpluk, så du kan se hvad du kommer til at opleve hvis du vælger at bruge din fredag eller søndag på dette setup.

1:
Tak for en piv fræk formiddag

2: 
Hejsa til dig frækkert, lækre vilde og sexede Q , Tak for en fræk formiddag med dig og de andre deltagere, *SMF*

3:
Den frækkeste Q, som åbenlyst nyder sex og tør vise det. Tak for en super dag, der var en fantastisk kombination af nærvær og hed rå liderlig sex. Håber at se dig igen til nye udfordringer.

Redigeret af Xtra fyrer søges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...