Hop til indhold
StevenDK

München - Japanske Ida

Recommended Posts

Så er jeg tilbage efter en lang periode i det sydlige Tyskland. München er absolut et Mekka for de kommercielle gudinder, og specielt Japanske og Kinesiske piger tilbyder deres service i stort antal. Her får I en hurtig beretning om et besøg jeg aflagde ved en virkelig skønhed. Flere beretninger følger når tiden tillader det.

På "Rote Lanterne" (www.rotelanterne.de) som er en udmærket tysk søgeside, hvis du vil finde en gudinde, stødte jeg på Ida's annonce (www.rotelanterne.de/ida). Jeg har en svaghed for japanske piger, så det skulle prøves. Telefonisk aftale var nemt (jeg taler tysk) og 20 minutter senere ringede jeg på døren. En midaldrende japansk dame åbnede døren og jeg præsenterede mig og spurgte efter Ida. Hun bød mig indenfor og sagde at Ida var optaget, men at de havde en anden pige som var ledig og bla bla bla... Her var det jeg overvejede bare at gå igen, men jeg valgte i stedet for at spørge hvornår Ida var ledig og understregede at det KUN var Ida jeg ville møde. Så fik tonen en anden lyd og jeg blev vist ind i et værelse med besked om at Ida ville komme om få minutter. Jeg smilede indvendig og genkendte taktikken fra andre steder. En enkelt pige eller to er lokkeduerne, og når kunden så ankommer er det kun de "mindre travle piger" som er ledige. Jeg satte mig og ventede, og efter cirka to minutter kom Ida ind på værelset. Jeg var IKKE skuffet. Ida er en slank og virkelig smuk pige med de traditionelle japanske ansigtstræk. Ida talte dårligt tysk og kun lidt engelsk, men jeg havde allerede aftalt 1 time med det hele så det var på plads.

Jeg startede med et bad, og da jeg kom tilbage på værelset sad Ida nøgen på knæ på sengen og ventede. Ida har en dejlig krop (behåret) og den næste time gik med GF sex inklusiv kys og hele molevitten. Hun ville ikke have afslutning i ansigtet, men på bryst og mave var det ok. Og for fans af fodsex er hun en diamant.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Jeg gav 200 EURO for en time, hvilket er lidt højt i München, men pigen var høj klasse og det var All-inclusive. Stedet er pænt og rent, og jeg tror jeg vender tilbage næste gang jeg er i München.

 

1193824336_Ida-Munchen.png.79aa7ae60dc1db7ef8cc4a87d47da9c2.png

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun anbefale München.

Mange flere anmeldelser er på vej.

Sig til hvis du skal af sted og behøver friske tips. Jeg skal snart derned igen i en længere periode :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jegernaiv

Hej med jer

Ja jeg syntes behåret kvinder er lidt en mangelvare, men jeg er ofte i Tyskland og der er der bestemt ikke mangle på behåring 

I kan gå ind på www.behaarteladies.de og der er massere af dejligt og søde kvinder, det kan jeg anbefale. 

MVH Den naiv mand på 49 år

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jegernaiv skrev, den 21/11/2018 at 16:07:

Hej med jer

Ja jeg syntes behåret kvinder er lidt en mangelvare, men jeg er ofte i Tyskland og der er der bestemt ikke mangle på behåring 

I kan gå ind på www.behaarteladies.de og der er massere af dejligt og søde kvinder, det kan jeg anbefale. 

MVH Den naiv mand på 49 år

 

Link til klik:

http://www.behaarteladies.de

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...