SpankingSub 1065 Skrevet 17. November, 2018 Min salvetøs og jeg vil gerne lege med nåle. Er der nogen som kan hjælpe med hvor de kan købes og hvilke tykkelse og længder de kan fås? Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 17. November, 2018 SpankingSub skrev, for 1 time siden: Min salvetøs og jeg vil gerne lege med nåle. Er der nogen som kan hjælpe med hvor de kan købes og hvilke tykkelse og længder de kan fås? Tak De tyske online apoteker har et fint udvalg. https://www.apo-rot.dk/index_search.html;jsessionid=83C587A4A35EC449E3FF0A2AFCD7AAC0.tcn-6?_formname=searchform&_errorpage=%2Findex.html&_command=SearchReroute&_validation=-1389618119&_filterfastsearch2=x&_filteronlyInMenu=x&_filteravgrank=x&_filternolimits=x&_filterfixedrankgroup=x&_filterktext=sterican /MF 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 17. November, 2018 Almindelige kanyler kan du finde på apoteket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 17. November, 2018 Tak for svarene. Har selv kikket lidt på mulighederne og det ser ud til at man på de fleste apoteker man minimum skal købe kasser med 100 stk.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 17. November, 2018 Mit lokale apotek sælger kanyler stykvis. Men kan selvfølgelig variere fra apotek til apotek. Prøv dig frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 18. November, 2018 SpankingSub skrev, den 17/11/2018 at 11:17: Tak for svarene. Har selv kikket lidt på mulighederne og det ser ud til at man på de fleste apoteker man minimum skal købe kasser med 100 stk.? Ja, det er meget normalt. pris pr. kasse med 100 stk. ligger fra 4-12 Euro afhængig af længde m.m. God jagt. PS. Husk at afspritte området inden I går til den. og køb forskellige tykkelser, gerne fra 0,4-1,0mm så I kan starte blødt op, og finde den rette smertegrænse. Har haft meget sjov med Nåle og elektro. Krokodillenæb der sidder fast til en nål der lige netop perforerer de 3 hudlag på vej ind og en exit perforering ud igen. /MF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 18. November, 2018 Bruger du den rigtige betegnelse "kanyle" og søger på Google får du DETTE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 18. November, 2018 SpankingSub skrev, den 17/11/2018 at 11:17: Tak for svarene. Har selv kikket lidt på mulighederne og det ser ud til at man på de fleste apoteker man minimum skal købe kasser med 100 stk.? 100 stk på et dansk apotek koster 60 kr Det er ikke den store herregård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 20. December, 2018 Når jeg køber ind hvad enten det er nåle, kanyler, sprøjter, saltvand o.l. så handler jeg i mediq danmark https://mediqdanmark.dk/ Det kan anbefales og alt til medig lege kan købes der - også nåle i div tykkelser, længder osv.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Domina Ingrid Skrevet 20. December, 2018 Jeg bruger den samme som biker, der har de det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg