Hop til indhold
Gerrard

Lær at slikke fisse

Recommended Posts

En slikke fisse app til mobilos....

Før brug kan man så lige gnubbe skærmen med en fiskefrikadelle for at gøre oplevelsen mere livagtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Ville det ikke være bedre at besøge en gp der er glad for at blive slikket, og spørge hende om hun ikke vil være tålmodig? Tænker jeg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg vinder din juleleg.  Så anskaffer jeg fluks den app. Så kan du få lov at anmelde dens pædagogiske rækkevidde. :ph34r:

Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden:

Det er simpelthen for sjovt det der :lol:

Jeg glæder mig til at lure rundt når jeg er ude :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg vinder din juleleg.  Så anskaffer jeg fluks den app. Så kan du få lov at anmelde dens pædagogiske rækkevidde. :ph34r:

Det en aftale :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 8 timer siden:

Ville det ikke være bedre at besøge en gp der er glad for at blive slikket, og spørge hende om hun ikke vil være tålmodig? Tænker jeg :D

Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver :).

Måske Frække Tanja, kan/vil være behjælpelig i den afdeling? 

Kvindebeundren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver 

Kvindebeundren

Altså en pædagogisk uddannet pige? Hvis det kommer frem, risikerer vi at blive sendt på bordel af konen.

Måske vi skal foreslå AOF sådan en kursus? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen skulle være i tvivl så er det en joke. Indtil videre :)

I mellemtiden kan man øve sig med mobil-spillet La Petite Mort, som er der hen ad; Har dog aldrig prøvet at "spille" det med tungen. Findes kun til Android, det er for frækt til Apple.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Så engang en annonce hvor der stod, du skal slikke mig som en kat der drikker mælk, mine katte får mælk hver dag så kan jo bare se hvordan de gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 15 minutter siden:

Så engang en annonce hvor der stod, du skal slikke mig som en kat der drikker mælk, mine katte får mælk hver dag så kan jo bare se hvordan de gør.

Jeg plejer omvendt at sige du skal sutte min pik som en pige slikker sin is en varm sommerdag :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gerrard skrev, for 30 minutter siden:

Jeg plejer omvendt at sige du skal sutte min pik som en pige slikker sin is en varm sommerdag :P

Hm, jeg ser temmeligt mabge der bider i isen? Nå, hver sin lyst :mrgreen:

Redigeret af Aarhuselsker
tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 7 minutter siden:

Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hm, jeg ser temmeligt mage der bider i isen? Nå, hver sin lyst :mrgreen:

Det er måske derfor, mange ikke kan finde frem til klitten :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 17/11/2018 at 09:18:

Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver :).

Måske Frække Tanja, kan/vil være behjælpelig i den afdeling? 

Kvindebeundren

Jeg elsker at blive slikket :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...