Gerrard 1218 Skrevet 16. November, 2018 Jeg har stadig et restparti tilovers, hvis I vil tage jer godt ud for damerne. I samme ombæring søger jeg nye herremodeller til julukataloget. Jeg håber ikke at de flotte fyre får nogen til at miste selvtilliden. Alle henvendelser vil blive behandlet seriøst. Mvh Giorgio Armsved 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 16. November, 2018 det tør jeg ikke købe, man får jo aldrig smidt alle kvinderne ud igen... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksusmassage 56 Skrevet 16. November, 2018 Retro trussen... Whats not to like 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 16. November, 2018 Jeg har tilbud på de blå kalsonger. Fås også med Mickey Mouse-motiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 16. November, 2018 Luksusmassage skrev, for 59 minutter siden: Retro trussen... Whats not to like Ja, og så garneret med netundertrøje! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 16. November, 2018 jensen6 skrev, for 1 minut siden: Ja, og så garneret med netundertrøje! Ja den netundertrøje vil klæde enhver a-skål. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 16. November, 2018 Den vil heller ikke være dårlig på en (kvindelig) E-skål 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg