Hop til indhold
Fyn67

Mystify76 - Hobro

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Mystify76

I forbindelse med et par noget tunge seminardage i det Nordjyske fik jeg kontakt med Mystify76, da jeg følte behovet for at kombinere arbejde med fornøjelse. Jeg kender selvfølgelig hendes navn, men det kan hun selv fortælle, hvis I mødes.

Den forudgående dialog på SD gik supergodt. Hun var hurtig til at svare og meget klar omkring, hvad det hele går ud på. Hun ved, hvad hun vil, som det vist også fremgår af hendes profiltekst. Som man kan se hendes billeder, og evt. de mange private billeder, hvis man får adgang, så er der tale en særdeles flot og dejlig kvinde, lidt til den runde side, men de er altså lækkert fordelt de ekstra kg.

Jeg fik aftalen i stand og mødte hende hjemme hos hende selv. Der skrives en del herinde om mindre hyggelige forhold, når man mødes privat. Det er bestemt ikke tilfældet her. Der er rent, pænt og ryddeligt overalt. Hun tog imod mig med et stort smil og et varmt kram, så jeg virkelig følte mig velkommen. Vi hyggesnakkede lidt og så blev krammet afløst af lækre kys og vi gik i soveværelset.

Jeg vil ikke gå i detaljer omkring sex-delen, men blot konstatere, at jeg blev tilfredsstillet fuldt ud. Mistify76 er i den grad til stede og nyder det åbenlyst selv. Det er intet fake eller ligegyldighed over hende. Der er nærvær, intimitet, super sex og hun får dig bare til at føle dig super godt tilpas på alle måder.

Der er langt fra Fyn, hvor jeg bor, og til Hobro, ca. 2 timer hver vej, men jeg kører gerne turen igen, hvis jeg kan få en ny aftale med hende, for det er simpelthen både tiden og pengene værd.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Mystify76 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er med fyn67 hele vejen der.

Er man til GFE med en ægte kvinde i private omgivelser så er Mystify helt klart et godt bud.

100 % reel kvinder der er hvad hun giver sig ud for, og leverer varen.

Jeg har besøgt hende et par gange, og har hun ikke tid til besøg, så har hun haft tid til en sludder om vind og vejr. Meget sympatisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

 

Vil gerne tilslutte mg flokken og give mig varmeste anbefalinger til Mistify.. Indlevende, autentisk og fræk.. Hun er eminent til at mærke hvordan jeg gerne ville have det og det virkede på hende som om det kun forstærkede hendes lyst. 

Har været forbi nogle gange nu og oplevelsen bliver kun bedre. Og skønt at det er i private omgivelser.. 

Hun har gode kvindelige former med noget at holde fat i. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...