Hop til indhold
Blue man

Dusk

Recommended Posts

hej med jer

Syntes det er svært at gennemskue hvor man skal gå hen, hvis man gerne vil finde en pige med hår på fissen... udvalget er ikke så stort. Er der nogen der kender nogle lækre emner med dusk:) ?

blue man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blue man,

Nu skriver du "dusk"... Derfor går jeg ikke ud fra, at du mener 'væg-til-væg-tæppe' ;)

For de piger, som reklamerer med pikante barberinger, har somregel enten en dusk eller fartstribe.

Men hende her: Lærke har i hvert fald en rigtig fin 'lé bush' på toppen :)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Cecilie L har et "væg-til-væg-tæppe", som dog ikke er så voldsomt. Er du til mere modne damer gælder det samme Susanne Legelyst, der også opererer både i Valby og Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej med jer:)

Nikita... nej jeg er ikke ude i "væg-til-væg-tæpper" :lol:

Jernmanden... Jydske steder, kan jeg desværre ikke bruge i kbh. Men dit udtryk let trimmede er sku meget passende for hvad jeg søger.

Ok prøver lige at omdefinere mit spørgsmål: Hvor finder jeg et udvalg af piger (ikke gamle krager) som er let trimmede forneden?

Det der tænder mig i denne fantasi, er at pigerne ligner kvinder forneden, også selvom de ikke "er gamle krager". Unge kvinder med dusk! ja tak :D

Mvh Blue man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden med cyklen

Tilgiv et lille muntert indslag. Det er - trods alt - on topic:

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...