Hop til indhold
Jernsvinet

Malta - Gentlemens klubber

Recommended Posts

Der er i Malta i de senere år fremkommet en del Gentlemensklubber:

https://www.myguidemalta.com/nightlife/gentlemens-clubs

- og der findes i Paceville i og omkring Triq san Gorg ca. 10 gentlemens-, nat- eller stripklubber, som alle bygger på ca. samme princip: Der står nogle unge piger ude på gaden (selvom gadeprostitution er ulovligt på Malta) til at lokke mændene indenfor "for gratis eller mod at købe en enkelt øl, at vise dem klubben" - men så snart man er indenfor, forsøger de straks at hive en til side og gerne ind i et mindre lokale for at presse en til at betale for ekstraservice.

Det første sted fik 2 piger; en lys med store bløde bryster fra Brasil og en mørk med små faste bryster fra Ghana mig overtalt til at betale 100 Euro for at se, røre og slikke på deres bryster + jeg fik lidt lapdance - men da de så ikke ville meget mere end det, uden at få endnu flere penge - og jeg ikke ville betale mere - stoppede festen ret hurtigt. Jeg satte mig så ud i baren og kom i snak med en lettere buttet mørk pige - angiveligt fra Sydafrika, som jeg så måtte spendere en ladydrink til 8 € på - for at strække samtalen og vi kunne sætte os over i en sofa.

Det næste sted fik jeg også tilbudt at se klubben, men da pigen, som havde lokket mig indenfor hurtigt lugtede, at hun ikke kunne få mig til at spendere noget på hende, kom hurtigt en anden - måske mere erfaren pige og overtog forretningen, mens den første vist forsvandt ud på gaden igen - men hun havde også allerede, ved bare at lokke mig indenfor fået en bon i entreen.

Det 3. sted, stod ca 5 piger og lavede sjov og en af dem tilbød mig en gratis øl, for bare at komme indenfor og se lokalerne - men indenfor blev jeg hevet direkte igennem og ind i et lille aflukke, hvor hun efter at jeg knapt havde fået en tår af min øl, straks startede med at vise mig sine frække ungpigebryster, men da hun på den måde ikke - selvom de var nok så fristende, ikke kunne lokke nogen penge ud af mig, forsvandt hun og en ny pige trådte frem fra forhænget for også at forsøge sig. Heller ikke hun havde heldet med sig og jeg mener at også en 3. forsøgte sig, før jeg for at få fred, gik ud og satte mig i barlokalet. Straks kom så en 4., men da jeg ikke ville spendere en drink til 8 € på hende, kunne hun ikke blive og snakke med mig og jeg fik så endelig lov til at sidde og se på pigerne og studere lokalet, som havde en lille scene med stripperstænger - ellers skete, der ikke så meget - ud over der af og til blev hevet endnu en torsk eller 2 indenfor-  og der var en enkelt interessant ung og uspoleret mørkhåret pige.

Et par dage senere var jeg på den igen og en flot slank mørkhåret pige fra Grækenland, fik mig lokket med ned i en ny klub, som lugtede af mug, hvor jeg fik en øl og spenderede en drink på hende, så vi kunne tale lidt sammen, før hun fik mig lokket med på et meget mørkt private Zimmer, hvor jeg mod at betale 50 € fik lov at slikke hendes bryster - og mod yderligere at betale 50 € mere - også hendes fisse - sjovt nok må pigerne ikke beholde kontanter, men skal straks ud at veksle dem til "Matadorpenge" eller Tokens. Hun mente så at jeg skulle spendere 400 € mere, så vi kunne gå på VIP-Zimmer, hvor der også var mere lys, champagne - og jeg kunne få lov at mærke min pik oppe i hendes dejlige fisse - det syntes jeg ligesom ikke min økonomi kunne bære, selvom hun mente, det kun ville være et greb i lommen på mig.

Nu blev jeg så af endnu en mørk pige lokket ind på den første Gentlemens Club, hvor jeg spenderede en ladydrink på hende for at vi kunne snakke lidt sammen - tror hun sagde hun var fra Ghana - men jeg så ikke de 2 første mørke piger igen, så de må have en del piger "ansat". Men da jeg ikke ville med in private, mistede hun hurtigt interessen og samtalen sluttede hurtigt. De har ellers et hvidt piano til at stå midt i barlokalet, hvorpå der stod en pige, der vist skulle danse lidt omkring stripperstangen, når der var kunder - men der var vist for lidt, til at det var interessant at gøre så meget ud af - så det virkede lidt dødt - og hun var heller ikke lige min type.

Konklusion: har du penge nok, så er det sikkert udmærket, da der virkelig er flotte og unge piger imellem - men det er lidt ligesom pigerne i og omkring Herbertstrasse i Hamburg - de skal helst have hevet min. 200 € ud af en kunde, uden at han sådan set får noget for pengene. Men ellers virkede det fair at man for € 3 til en øl og € 8 til en ladydrink ligesom i Thailand = ialt € 11 kan få en kort snak med en barpige - som dog vil bruge det meste af sin energi, på at forsøge at overtale dig til at gå med "in private" - eller direkte på VIP-Room til min. € 400,- - tror jeg sparer lidt sammen til en ny tur til Thailand istedetfor og jeg fortryder, at jeg i det hele taget lod mig lokke til at betale for ekstra, ud over øl - og drinks til pigerne  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Waahoo  :shock: tak for kaffe, Ja det lugter af Herbertstraase :P

Det bliver ikke min næste ferie distination 

Tror jeg foretrækker LOS, men tak for du tog en for holdet,  Jernsvin :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide, hvis du var gået i VIP room om de 400 € ville række til FP eller hun ville have mere :P

Åbenbart vil de ikke have sex, men kun skræmme kunderne væk efter et par ladydrinks

Det må være min konklusion :D

Det samme foregår jo også i Hamburg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Har tit tænkt over, om disse optræks etablissementer ikke ville tjene flere penge på, at drive en ærlig forretning i retning af FKK. Der ville i hvert fald komme flere kunder. Det skyldes vel, at ledelsen af disse klubber ikke kender til andet end uærlige metoder, at komme til penge på og de ikke har evnerne til at drive en ærlig forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 15 timer siden:

Gad vide, hvis du var gået i VIP room om de 400 € ville række til FP eller hun ville have mere :P

Åbenbart vil de ikke have sex, men kun skræmme kunderne væk efter et par ladydrinks

Jeg kunne godt forestille mig at de vil forsøge at presse dig til at betale mere end de 400 € - eller de rækker måske kun til den første time - og jeg kunne også forestille mig at pigen, ligesom i Hamburg, ville hente en pige mere (ofte en mere erfaren) med ind - og så vil du pludselig blive nødet til at betale for 2.

Jeg tror såmænd nok, de gerne vil sælge sex - og det virkede absolut heller ikke, som om de forsøgte at skræmme kunderne væk efter et par ladydrinks, bare du selv køber noget, eller de stadig håber at du vil købe ekstraservice. Et sted oplevede jeg dog, at da, jeg kom ud fra toilettet - så havde tjeneren fjernet min øl og en pige sat sig på min stol - OK, der var kun måske 1/4 tilbage og jeg havde kun lige tænkt mig, at sidde lidt mere og se lokalet og pigerne lidt an + evt. lidt stripshow, så jeg bad om at få en ny øl - men det kunne han ikke (et andet sted fik jeg ellers en gratis øl, for bare at gå med indenfor - og jeg havde ellers smidt 100 euros efter en pige)  - men han fik da fuldstændig forpurret at jeg nogensinde vil sætte mine ben der igen eller anbefale stedet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...