Hop til indhold

Saibua, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der har besøgt det sted for nylig ? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeps, for en måneds tid siden. 

Pat giver god, blød massage og generelt god betjening, men det er (så vidt jeg har prøvet...) kun massage og HJ. Ikke mere end det. 

Men hvis det er hvad man kommer efter, så er det et fint sted. 

Skrevet
Thai-fan skrev, den 29/11/2018 at 10:53:

Jeps, for en måneds tid siden. 

Pat giver god, blød massage og generelt god betjening, men det er (så vidt jeg har prøvet...) kun massage og HJ. Ikke mere end det. 

Men hvis det er hvad man kommer efter, så er det et fint sted. 

Kender udmærket Pat, har besøgt hende en håndfuld gange og hun er fin nok,  men det er lang tid siden, da jeg rendte ind i nogle lidt irriterende oplevelser hos hendes søster, som gjorde, at jeg holdte en pause fra stedet. 

Så derfor jeg gerne ville opdateres lidt om stedet. 

Skrevet
Aros skrev, for 17 timer siden:

Kender udmærket Pat, har besøgt hende en håndfuld gange og hun er fin nok,  men det er lang tid siden, da jeg rendte ind i nogle lidt irriterende oplevelser hos hendes søster, som gjorde, at jeg holdte en pause fra stedet. 

Så derfor jeg gerne ville opdateres lidt om stedet. 

kan helt tilslutte mig den lidt irriterende oplevelse ..... 

fint HJ ... men blev træt af konstant at blive BJ og fuldpakke i udsigt næste gang .... bla bla...

gider personligt ikke alt det pirrende hvis man ikke spiser kagen engang imellem .... 

så hellere bare en god gang massage .... uden at der skal leges rundt om pikken ....

Skrevet
thomas 123 skrev, for 5 timer siden:

kan helt tilslutte mig den lidt irriterende oplevelse ..... 

fint HJ ... men blev træt af konstant at blive BJ og fuldpakke i udsigt næste gang .... bla bla...

gider personligt ikke alt det pirrende hvis man ikke spiser kagen engang imellem .... 

så hellere bare en god gang massage .... uden at der skal leges rundt om pikken ....

Jeg blev også lidt irriteret over fremgangsmåden. Så skal de lade være med hele tiden at stille en noget i udsigt, som de alligevel ikke ønsker at give. 

• 2 months later...
Skrevet

Enig i det, Thomas og Aros. 

Jeg har ikke selv blevet lovet (eller fået) mere end et HJ der, men hvis man er i det humør, hvor man bare vil ligge og bliver pirret blidt, så er Pat en af de bedre i Århus pt. 

Skrevet
Thai-fan skrev, for 2 timer siden:

Enig i det, Thomas og Aros. 

Jeg har ikke selv blevet lovet (eller fået) mere end et HJ der, men hvis man er i det humør, hvor man bare vil ligge og bliver pirret blidt, så er Pat en af de bedre i Århus pt. 

Ja det er hun, den pige dernede der præsenterer sig som Pats søster, er også god til det.

Men den tredje,cog i øvrigt dansk talende, er ikke værd at få massage og HJ af, rent hastværk og oliepjaskeri, da jeg har hos hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.