Hop til indhold

Recommended Posts

Sikke da en fantastisk forretningside til initiativrige glædespiger. Det ville da være helt fantastisk med sådan en omgang efter en arbejdsdag.

Hvorfor er der ikke nogen, der laver en klinik hvor der står FYSIURGISK MASSAGE EFTER AFTALE på vinduet (uden røde lygter) og så med sådan en briks indenfor. Det ville da blive en succes. Særligt når man kan gå ind fra gaden uden skæve blikke fra forbipasserende. Og ens salige smil når man kommer ud kan jo forklares med "almindelig" massage.

Nå, man har jo lov at drømme :-)

Go torsdag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft ,,en fræk video ,,

Takker snyggepelle,,

Tro lige at jeg skal hjem og  pudse 1" tallet  

Kunne være endnu frækkere med 2 piger samtidig en som gav lette berøringer stående og en som sad og suttede løs :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg skal da lige love for at hun er godt til at malke, :biggrin: sådan en tur efter job, på en fredag. Det kunne gå hen og blive en fantastisk weekend. Hvis vi nu alle viser filmen frem i de små massage huse rundt om i landet, kan vi jo håber at der er et sted eller to som tager bolden op og bygger et bord til os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal da lige love for at hun er godt til at malke, :biggrin: sådan en tur efter job, på en fredag. Det kunne gå hen og blive en fantastisk weekend. Hvis vi nu alle viser filmen frem i de små massage huse rundt om i landet, kan vi jo håber at der er et sted eller to som tager bolden op og bygger et bord til os. 

Ja gör så, det vore en dröm att uppleva detta!:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fås også her: http://analisamassagenana.com/ :D 
Jeg har været både her og haft besøg af ovenstående.
Personligt syntes jeg det er halvkedeligt. For mig er en del af fornøjelsen at se trunten sluge pikken under et blowjob - og ingen af dem kunne opveje manglen på den gode udsigt.
Nok føltes det dejligt at få en skøn afslappende massage af den ene pige - mens den anden sutter løs under briksen. Tanken var dog frækkere end virkeligheden for mig.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vill lyfta denna tråden igen om det nu finns några bra ställen där jag kan få massage och att där är ett hål för penisen. Vill besöka en sådan salong idag. Helst att det är en som masserar mig och den andra helst suger av samtidigt lr kör en hj. 
 

Tack på förhand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at huske at have læst herinde, at gamrai skulle have en sådan briks.

således

L

Redigeret af Leglover
Link fundet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...