Hop til indhold
KvindenyderFyn

Ny thai pige på 25 år

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af denne unge kvinde i dag.

Billeder er bestemt af hende, men de har utvivlsomt været igennem lidt photoshop. Jeg mødte derfor en pige der så lidt ældre ud - og uden pudder og sminke. Lidt strækmærker på maven, men alt i alt en køn pige.

Hun mangler lidt nærvær.  Med det samme gik hun i gang med "lillemanden" uden lidt kæleri først. Jeg foreslog lidt kusseslikkeri som det viste sig at hun var helt vild med ! Hun ville gerne have meget mere da jeg havde nydt den trimmede mis 5 minutter med min tunge. Jamen så fik hun en lang tur mere hvor hun med sine hænder pressede mig ned i det velsmagende skød.

Så var det tiden at hoppe ovenpå. Den stramme trimmede mis var dejlig og hun lod mig gøre hvad jeg havde lyst til. En skøn stund der dog manglede lidt nærvær  - måske er hun bare lidt genert. Man kan møde hende på hotel nær banegården og jeg slap 1000 kr for fornøjelsen.

Vi sluttede med at dele et lille glas whiskey som hun havde medbragt. Så har man prøvet det også !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...