Koldingfyr36 0 Skrevet 14. November, 2018 Er der nogen der kender til nogle unge og gerne flotte piger i jylland eller på fyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 14. November, 2018 ja har en niece i Odense... hun er 22 og ser ikke bare godt men rigtig godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koldingfyr36 0 Skrevet 14. November, 2018 Lyder spændende.. kan du skrive en besked? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 14. November, 2018 Øhhh hvad vil du bruge det "kød" til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambota 103 Skrevet 14. November, 2018 Koldingfyr36 skrev, for 1 time siden: Er der nogen der kender til nogle unge og gerne flotte piger i jylland eller på fyn? Lige inden jeg svare dig - er du noget gammelt orne kød eller initialt ungkvæg - bare så jeg får sendt dig det rigtige sted hen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 14. November, 2018 Jeg tænker at en mere positiv overskrift ville gi’ dig lidt mere brugbar respons. Men det siger nok noget om din indstilling til den/de kvinder du ønsker at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 321 Skrevet 15. November, 2018 Gå til slagteren - der kan du købe kyllinger og kalvekød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fynfyr86 Skrevet 15. November, 2018 Snuske pigen fra Assens på Fyn 29 år, er det ungt nok? Kræver selvfølelig man er til buttede piger med store ægte bryster hun sutter rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 15. November, 2018 som jeg skrev til dem der har skrevet post til mig, at hun er nok ikke lige noget man køber og er bange for man ender på intensiv hvis man prøver... men jeg kender jo en ung flot lækker pige og såen er det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg