Hop til indhold

Søger ungt kød

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender til nogle unge og gerne flotte piger i jylland eller på fyn?

Skrevet

ja har en niece i Odense...  hun er 22 og ser ikke bare godt men rigtig godt.. ;)

Skrevet

Øhhh hvad vil du bruge det "kød" til?  :shock:

Skrevet
Koldingfyr36 skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der kender til nogle unge og gerne flotte piger i jylland eller på fyn?

Lige inden jeg svare dig - er du noget gammelt orne kød eller initialt ungkvæg - bare så jeg får sendt dig det rigtige sted hen?

Skrevet

Jeg tænker at en mere positiv overskrift ville gi’ dig lidt mere brugbar respons. 

Men det siger nok noget om din indstilling til den/de kvinder du ønsker at besøge. 

Skrevet

Snuske pigen fra Assens på Fyn 29 år, er det ungt nok? Kræver selvfølelig man er til buttede piger med store ægte bryster:P hun sutter rigtig godt;)

Skrevet

som jeg skrev til dem der har skrevet post til mig, at hun er nok ikke lige noget man køber og er bange for man ender på intensiv hvis man prøver... ;)

men jeg kender jo en ung flot lækker pige og såen er det.. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.