Hop til indhold
Sexeren

Mia, ikke Nyborgvej !!!!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262774

så kom linket på plads.

.Fik en hurtig aftale,  men måtte vente 5 min da pigen var på indkøb.. Helt ok fra min side..

Var blevet lukket ind,  af anden GP. Med store bryster og bar  Pussy,  fik et bad mens jeg ventede..

Mia, hurtig omklædning og skyller,,. Frækt lingeri..

så mødtes vi i glædes rummet..

dejlige våde tungekys, masser af dem, i lang tid..

så kom Den øverste del af lingeriet af, dejlige skønne bløde bryster, som måtte kysses, slikkes, suttes og gramses på..

det var til ren nydelse,  med pigens gispende vejrtrækning .. Tror hun kunne lide det... Efter bedømmelse af vejrtrækning ..

så kom der en hånd ned, mens vi kyssede, nussede blidt på udvendige side af trussen,  flyttede dem lidt til side, og kom inden for..med et par fingre.

dejlig fugtig fuge,,   Så hånden inden for i trussen, ned til legetøjet,   Jo mere leg, jo mere fugtighed..

kvindehånden på mit lem, fik også reaktioner ,, skønt..

Trussen af og ned og ligge, nu ville jeg slikke, lidt på siden, lå hun, så jeg kunne slikke hende, og hun kunne fornøje mig, og mit jern, med kærtegn..

Der blev slikket meget, ind i mellem, kom der en finger op,,  og minsandten så begyndte hun at lege med sig selv ,,, det var sku frækt, mens jeg slikkede og  forsigtig havde en finger oppe..

Så mente jeg at det var tid til 69... Den lille lækre pige rundt, lidt aftørring, da Pjerrot savlede en del..

Blow udemærket, fuld rejsninger,  slikkede, så jeg troede det var fredag ..

jeg nyder en go 69, og det fik jeg..

resultatet, sendte en stor ladning ud over hendes dejlige krop.....

så afslapning, inden en skyller.

dejlig smilende pige , kønt ansigt, ikke ret høj, lækker røv, og krop, dejlige bryster, som må nydes fuldt ud..

vidunderlige dejlige tungekys, i massevis..

lækker steg for en liderlig Karl 

Fik da også lige et par tungekys til afsked...  

Det var så lige lidt fra onsdag eftermiddag..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 41 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/262774

så kom linket på plads.

.Fik en hurtig aftale,  men måtte vente 5 min da pigen var på indkøb.. Helt ok fra min side..

Var blevet lukket ind,  af anden GP. Med store bryster og bar  Pussy,  fik et bad mens jeg ventede..

Mia, hurtig omklædning og skyller,,. Frækt lingeri..

så mødtes vi i glædes rummet..

dejlige våde tungekys, masser af dem, i lang tid..

så kom Den øverste del af lingeriet af, dejlige skønne bløde bryster, som måtte kysses, slikkes, suttes og gramses på..

det var til ren nydelse,  med pigens gispende vejrtrækning .. Tror hun kunne lide det... Efter bedømmelse af vejrtrækning ..

så kom der en hånd ned, mens vi kyssede, nussede blidt på udvendige side af trussen,  flyttede dem lidt til side, og kom inden for..med et par fingre.

dejlig fugtig fuge,,   Så hånden inden for i trussen, ned til legetøjet,   Jo mere leg, jo mere fugtighed..

kvindehånden på mit lem, fik også reaktioner ,, skønt..

Trussen af og ned og ligge, nu ville jeg slikke, lidt på siden, lå hun, så jeg kunne slikke hende, og hun kunne fornøje mig, og mit jern, med kærtegn..

Der blev slikket meget, ind i mellem, kom der en finger op,,  og minsandten så begyndte hun at lege med sig selv ,,, det var sku frækt, mens jeg slikkede og  forsigtig havde en finger oppe..

Så mente jeg at det var tid til 69... Den lille lækre pige rundt, lidt aftørring, da Pjerrot savlede en del..

Blow udemærket, fuld rejsninger,  slikkede, så jeg troede det var fredag ..

jeg nyder en go 69, og det fik jeg..

resultatet, sendte en stor ladning ud over hendes dejlige krop.....

så afslapning, inden en skyller.

dejlig smilende pige , kønt ansigt, ikke ret høj, lækker røv, og krop, dejlige bryster, som må nydes fuldt ud..

vidunderlige dejlige tungekys, i massevis..

lækker steg for en liderlig Karl 

Fik da også lige et par tungekys til afsked...  

Det var så lige lidt fra onsdag eftermiddag..

Sexeren

 

Tak for anmeldelsen - dejligt du har haft en oplevelse som lyder til at have været fantastisk :P

Dog virker linket ikke ved mig.. 

SORRY DET VIRKER NU!

Redigeret af Frøns

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu sige at hun burde skrive Real photoshop istedet for Real foto. Hun er noget mere rund og fyldig end på billeder, men dog en rigtig sød pige og god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil nu sige at hun burde skrive Real photoshop istedet for Real foto. Hun er noget mere rund og fyldig end på billeder, men dog en rigtig sød pige og god sex.

Ja lidt mere på krop, men det gør ikke mig ´noget..

Lidt mere af hende, lidt mere til mig, at nyde.... det gjorde jeg sku!!!!

Jeg kunne spise hende, Rent guf..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...