Hop til indhold
Guest lurepikken

NEMTØS

Recommended Posts

Guest Vendelbo773
lurepikken skrev, for 14 timer siden:

Og sjovt INGEN vil gi sig til kende!!!

Hvis jeg var dig ville jeg stoppe her.

Jeg syntes, at du har udstillet dig selv nok.

Vh

V.

Redigeret af Vendelbo773
Komma fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

His man læser nogle af vurderingerne af nemtøs, og scroller lidt ned kan man finde Easter eggs fra "lurepikken" 

Ud fra hans kommentar på div anmeldelser lyder det som om at det var hans livs drøm at være sammen med nemtøs, meeeeeen hun sagde nej :D

Redigeret af Maxi90

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Slemme Line skrev, for 3 timer siden:

Du har intet at frygte......

Med din tilgang til livets små herligheder- tror jeg bestemt NT ville nyde dig :)

Tak for den søde kommentar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Slemme Line skrev, for 3 timer siden:

Forøvrigt tror jeg ikke trådstarter skal forvente et svar der er realistisk.

Der er for mange ubekendte faktorer.

Line.

Jeg tror trådstarter har søgt allierede frem for realistiske svar:rolleyes:

Lidt sørgeligt når en voksen mand har "glemt" hvad det essentielle omkring købesex handler om.

Godt nok er penge ensbetydende med magt i mange tilfælde,men heldigvis har flere af jer glædespiger bragt lidt stolthed med ind i faget.;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
lurepikken skrev, for 22 timer siden:

Hvor mange har knaldet hende??

Nu skal der fakta til!!

 

Hvad fanden rager det dig, det kan hun vælge eller lade være med at oplyse om, det samme kan de der rent faktisk har nydt hendes selskab, ingen som i slet ingen skylder dig et svar, og du ulejliger dig ikke engang med at begrund hvorfor du ønske at kende omfanget af hendes business....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Har lurepikken overhovedet en anmeldelse af en pige herinde?? Eller sidder han bare og lurer?? Som en hvis anden herre har travlt med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Snuskepigen skrev, 1 time siden:

Har lurepikken overhovedet en anmeldelse af en pige herinde?? Eller sidder han bare og lurer?? Som en hvis anden herre har travlt med?

Tvivler på at han er kunde, blot en der nyder at læse og fantaserer om andres oplevelser..intet andet rt hvad han er...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Det vigtige er jo ikke om Nemtøs findes, jeg synes faktisk hun er ligesom mig...måske forsvinder hun fra overfladen men dukker op blandt hendes faste besøgende. 

Jeg kender ikke nemtøs, men jeg forstår så fint behovet for at forsvinde, så lad hende være i samme diskretion som hun giver jer. Tillgengæld vil jeg gerne have 2 besøg i morgen, så skriv. Og respekt til nemtøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Enzo L'uri skrev, for 13 timer siden:

Jeg tror trådstarter har søgt allierede frem for realistiske svar:rolleyes:

Ha ha...jep...det er nemt at gennemskue, hvor på konflikttrappen han befinder sig. 

Det er nu lidt sjovt at observere, hvordan mennesker aggerer når de føler sig uretfærdigt behandlet. Det er jeg ganske overbevist om trådstarter føler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halsø skrev, for 14 timer siden:

Tak for den søde kommentar :) 

Men hun spiser dig alligevel. 

woman-ready-to-eat-small-scared-man-evil-women-33471243.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er autistisk, har ingen venner og ikke meget at leve for, men lurepikken ser alligevel ud til at være en større taber end mig. Det er sgu imponerende. Det må næsten kræve en eller anden form for talent :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...