Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Sting222

 

Thumbs up for din ihærdighed på dette site :-) 

Du har lavet en "anmeldelse" af dit besøg hos mig .......... helt uden jeg har truffet dig - det er flot. 

Har nu læst alle dine anmeldelser og kommentarer igennem, og har svært ved at finde en eneste positiv. Dette til trods for du stort set har besøgt ALLE sugarbabes og glædespiger i København og Nordsjælland. Må give dig du er ihærdig.

Måske skulle du holde dit til sandheden istedet!!!! DU HAR ALDRIG BESØGT MIG OG KOMMER HELLER ALDRIG TIL DET.

Tænk dig om før du skriver et indlæg .......... Du hænger mig ud, og oplyser om mine personlige forhold.

Til din information har jeg flere hjemmeboende børn, og ja jeg er en moden kvinde på 48 år. Er stolt af min alder og holder mig godt ............. hvorvidt du syntes jeg er en Slut, står for din egen regning. Jeg tænder på konceptet honey for money, og finder mig selv som en kompetent og ægte sugarbabe.

Hygge, grin og gode samtaler er alfa og omega hos mig.............. Intet er lige på og hårdt.

 

Alt det bedste til dig, og held og lykke derude

 

Tanker fra Varmqvinde - sugarbabe med stolthed

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Sikken en usympatisk type, som har skrevet sådan. Og ikke mindst lyver.

Og ikke mindst at han udlevere personfølsomme oplysninger, som absolut ikke hører til her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Der står intet personfølsomt i min anmeldelse. Det der står kunne passe på de vel måske 50.000 modne kvinder der bor i Nordsjælland. Det var alene skrevet som forbrugeroplysning uden præcise oplysninger.

Det er da lagt mere personfølsomt at varmqkvinde på sin profil viser billeder hvor alle der har mødt hende privat ville kunne genkende hende uden videre 

Redigeret af Sting222

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 17 timer siden:

Der står intet personfølsomt i min anmeldelse. Det der står kunne passe på de vel måske 50.000 modne kvinder der bor i Nordsjælland. Det var alene skrevet som forbrugeroplysning uden præcise oplysninger.

Det er da lagt mere personfølsomt at varmqkvinde på sin profil viser billeder hvor alle der har mødt hende privat ville kunne genkende hende uden videre 

Jeg vælger selv hvem der skal se mine billeder .... du lægger oplysninger op om min bopæl og familie!!!

Du og jeg har aldrig mødt hinanden !!!

End of story 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Mon ikke Sting er typen der får for lidt, eller måske slet ingenting :mellow:

Og så lige skal berette om det for at være en af de seje

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke Sting er typen der får for lidt, eller måske slet ingenting :mellow:

Og så lige skal berette om det for at være en af de seje

Han kan starte med at berette om den GP eller Sugarbabe han rent faktisk har besøgt ............ og lade os andre være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
varmqvinde skrev, for 2 minutter siden:

Han kan starte med at berette om den GP eller Sugarbabe han rent faktisk har besøgt ............ og lade os andre være

Han ser nok ikke så mange :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Sting222 skrev, for 17 timer siden:

Der står intet personfølsomt i min anmeldelse. Det der står kunne passe på de vel måske 50.000 modne kvinder der bor i Nordsjælland. Det var alene skrevet som forbrugeroplysning uden præcise oplysninger.

Det er da lagt mere personfølsomt at varmqkvinde på sin profil viser billeder hvor alle der har mødt hende privat ville kunne genkende hende uden videre 

Så fordi du tror du ved hvordan mange er, så er du berettiget til at lave falske anmeldelser?!? :blink:

Tag dig sammen mand...

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...