gotu2 49 Skrevet 14. November, 2018 Hej Brødre Jeg kan se at en GP der hedder Sandra kommer over og besøger os på Sjælland. https://annoncelight.dk/showad/254841 Det kan være at jeg er enormt dårlig til at søge, men kan ikke finde noget på hende. Er der nogle herinde der kan anbefale hende og måske fortælle lidt om hvordan hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 911 Skrevet 14. November, 2018 (edited) For mit vedkommende ikke noget specielt at komme efter. Hun er da både sød og sådan alm lækker. Men at markedsføre sig som den mest eksklusive gp og nærmest alene begrunde det med prisen gør ikke mødet med hende særligt meget anderledes end hos så mange andre, i hvert fald ikke for mig. Kik efter Melly og Kate som er i Kbh lige nu. Melly har profil herinde. Redigeret 14. November, 2018 af Hedonis Stavefejl og flere oplysninger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 14. November, 2018 Søg på Sandra Delacour Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 73 Skrevet 14. November, 2018 Har mødt Sandra en del gange, gennem flere år. Hun lever helt klart op til det at være en eksklusiv oplevelse, sød og lækker pige. pas godt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 14. November, 2018 Tak for jeres input. Hun er ihvert fald ikke en falsk profil, så må jeg selv vurdere om jeg bliver tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg