Hop til indhold
Pite

GP, hvad foretrække i ?

Recommended Posts

Guest Slemme Line
People Pleaseren skrev, for 9 timer siden:

Kræver da godt nok en meget kraftig hårvækst eller en meget lille pik for at du får hår i munden. 

 

Jeg synes det ser grinagtigt ud med en mand der er barberet i skridtet og så har masser af hårvækst på mave og ben. 

Hvor tit har du suttet pik ?

Er ganske overbevist om, at flere af pigerne herinde kan nikke genkendende til den trælse fornemmelse det giver med hår i munden.

Og helt ærligt...det er da bare ik særligt frækt når gp'en kigger liderligt op på legekammeraten mens hun forsøger at fjerne hår fra munden ;)

Jeg følte mig i hvert tilfælde ik fræk når disse "situationer" opstod.

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Slemme Line skrev, for 3 minutter siden:

Kræver da godt nok en meget kraftig hårvækst eller en meget lille pik for at du får hår i munden. 

Hvorfor kræver det en lille pik ?

Det forstår jeg ikke ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok noget med at han forestiller sig st der kun suttes op og ned med pikken i munden. Men selv hvis det var tilfældet findes det jo både kvinder der kan tage en stor pik til roden, og så findes der jo rent faktisk også mænd med små pikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 37 minutter siden:

Hvorfor kræver det en lille pik ?

Det forstår jeg ikke ????

Jo længere den er jo større afstand er der mellem håret og hovedet. Så kan du jo lade være med at slikke langt nede af skaftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
People Pleaseren skrev, for 6 timer siden:

Jo længere den er jo større afstand er der mellem håret og hovedet. Så kan du jo lade være med at slikke langt nede af skaftet.

Du fangede ik ironien. 

Når jeg nød en pik med munden...så var jeg ikke kun centreret omkring pikhovedet.

Det er da ik fyldestgørerende/tilfredsstillende kun at sutte på spidsen...

Du kan vel også bedst lide at stikke den mere end 1-5 cm ind i missen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Slemme Line skrev, 1 time siden:

Du fangede ik ironien. 

Når jeg nød en pik med munden...så var jeg ikke kun centreret omkring pikhovedet.

Det er da ik fyldestgørerende/tilfredsstillende kun at sutte på spidsen...

Du kan vel også bedst lide at stikke den mere end 1-5 cm ind i missen. 

 

Ja den skal heeeelt ind. (Alle 8 cm!!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ikke op i om det er helt glat eller fuldt behåret. Men jeg er helst fri hvis barberingen er daggammel eller det er trimmet. Og det er Min erfaring at jeg stadig synes det stikker selvom manden tror han har trimmet det så langt ude at det ikke stikker.

Men det er nu ikke noget der generer mig voldsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Miza skrev, for 10 minutter siden:

Jeg går ikke op i om det er helt glat eller fuldt behåret. Men jeg er helst fri hvis barberingen er daggammel eller det er trimmet. Og det er Min erfaring at jeg stadig synes det stikker selvom manden tror han har trimmet det så langt ude at det ikke stikker.

Men det er nu ikke noget der generer mig voldsomt.

Mmmmm- faktisk bryder jeg mig nok også mest en trimning. Ik helt glat.....

Ved bare at hår i munden er trælst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Slemme Line skrev, for 6 timer siden:

Mmmmm- faktisk bryder jeg mig nok også mest en trimning. Ik helt glat.....

Ved bare at hår i munden er trælst.

Har  med  en  bestemt  legekammerat drillende afleveret  et  hår  fra  min  mund  til  hans  da  han  krævende  kyssede  mig og  han  fik  sørme  afleveret  det  tilbage  til  mig. 

Trimmet er  frækt og lækkert.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 14/11/2018 at 14:54:

Men i 1500tallet blev skridtbarberingen tilrådet af hygiejniske årsager (mest for kvinder),

Det lyder fornuftig. Men det var næppe af dekorative årsager. Og det kunne vel heller ikke danne mode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
underdog40 skrev, for 13 timer siden:

Pral, pral og pral :) 

Ja ok. Der sneg sig nok en cm. eller to med ind. Men hvad gør man ikke for at imponere damerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, den ‎16‎-‎11‎-‎2018 at 06:15:

Du fangede ik ironien. 

Når jeg nød en pik med munden...så var jeg ikke kun centreret omkring pikhovedet.

Det er da ik fyldestgørerende/tilfredsstillende kun at sutte på spidsen...

Du kan vel også bedst lide at stikke den mere end 1-5 cm ind i missen. 

 

Beklager meget, jeg er helt væk. Kan stadig ikke se ironien.:D Jeg vil ikke argumentere imod dig, du ved nok bedst hvordan det fungerer.:wink: Men rent visuelt vil jeg dog stå ved at trimmet er det pæneste.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klart mest til hår, i både hoved og røv! Det kilder helt særligt, når to behårede køn er i nærkontakt med hinanden... Men folk må gøre hvad de selv har det bedst med, jeg gør det samme og jeg får ståpels, af mennesker der vil blande sig i hvordan jeg ser ud. :D 

De gange jeg kaster hårbolde op, så er det mestendels mit eget hovedhår der har forvildet sig ind i min mund, sjældent pubeshår og ingenlunde i en sådan grad at det er til gene for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, den 15/11/2018 at 23:06:

Hvorfor kræver det en lille pik ?

Det forstår jeg ikke ????

Forleden så jeg på chaturbate en pige udføre det hun kaldte sin favorit: hun tog først pikken - og det var altså ikke en lille eller slap pik - og så begge kugler i munden på en gang - og det var ikke bare sådan hurtigt - nej, hun gjorde det et par gange og holdt det hele inde i lang tid  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Forleden så jeg på chaturbate en pige udføre det hun kaldte sin favorit: hun tog først pikken - og det var altså ikke en lille eller slap pik - og så begge kugler i munden på en gang - og det var ikke bare sådan hurtigt - nej, hun gjorde det et par gange og holdt det hele inde i lang tid  ;-)

Jeg er overbevist om at hendes forældre må være stolte over hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎17‎-‎11‎-‎2018 at 22:51:

Forleden så jeg på chaturbate en pige udføre det hun kaldte sin favorit: hun tog først pikken - og det var altså ikke en lille eller slap pik - og så begge kugler i munden på en gang - og det var ikke bare sådan hurtigt - nej, hun gjorde det et par gange og holdt det hele inde i lang tid  ;-)

Jeg har besøgt en pige som var ekspert i dette :wub:. Men det kan selvfølgelig også skyldes at jeg ikke er John Holmes :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...