Hop til indhold

Recommended Posts

Til liderlig-dreng fra Sara Safira

liderlig-dreng     133

liderlig-dreng

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Redigeret søndag klokken 20:23 af liderlig-dreng

Til Liderlig-dreng. 

Jeg ved ærligt talt ikke hvad du vrøvler om, men jeg kan høre på dit indlæg, at du ikke har været i nærheden af mig på noget tidspunkt, eftersom din beskrivelse af mig er helt henne i vejret. 

For det første, undrer det mig, at du er irriteret over at blive smidt ud af døren før tid, hvis du alligevel ikke synes om mit udseende og mener, at jeg ‘lugtede’, hvorfor i alverden skulle det dog være et problem for dig, at smutte før tid, hvis det alligevel var så elendigt? Hmm. Lad os antage at jeg lukkede dig ud før tid, ville det nok være det helt rigtige valg, da du er hensynsløs og respektløs og slet ikke en type jeg gider at være i nærheden af, eller bruge tid på, sikkert også derfor andre glædespiger smider dig ud efter 15-20 min. Når du køber en halv time, piiiinligt.

Bare fordi din mor går rundt med dug (hår) i overlæben er det ikke ensbetydende med, at vi andre fra Mellemøsten også har det.Tænk engang at sådan noget skulle skræmme dig væk! du må virkelig have et problem. 

Du mener desuden, at du var så liderlig at du simpelthen valgte mig, fordi der ikke var andre? Tror du helt seriøst selv på, at jeg havde lagt mærkeligt til dig, hvis det ikke var fordi du betalte dig til det?

 Du mener også at jeg ikke var vasket/ren ‘da du besøgte mig’? Prøv hør, min fisse er renere end din mund, så meget går jeg op i hygiejne. Så børst dine tænder og tunge næste gang du åbner munden for alt det lort!  

Vh Sara Safira. 

 

 

 

 

 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara Safira skrev, for 5 minutter siden:

Tror du helt seriøst selv på, at jeg havde lagt mærkeligt til dig, hvis det ikke var fordi du betalte dig til det?

Nu fik du lige en anden Average Joe til at føle sig nederen .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde du, var slet ikke myntet på nogen af mine andre søde gæster overhovedet. Langtfra. Det er typer som ham der skal holde sig væk som jeg slet ikke ønsker hverken at se eller at de besøger mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Sara Safira skrev, for 4 timer siden:

Til liderlig-dreng fra Sara Safira

liderlig-dreng     133

liderlig-dreng

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Redigeret søndag klokken 20:23 af liderlig-dreng

Til Liderlig-dreng. 

Jeg ved ærligt talt ikke hvad du vrøvler om, men jeg kan høre på dit indlæg, at du ikke har været i nærheden af mig på noget tidspunkt, eftersom din beskrivelse af mig er helt henne i vejret. 

For det første, undrer det mig, at du er irriteret over at blive smidt ud af døren før tid, hvis du alligevel ikke synes om mit udseende og mener, at jeg ‘lugtede’, hvorfor i alverden skulle det dog være et problem for dig, at smutte før tid, hvis det alligevel var så elendigt? Hmm. Lad os antage at jeg lukkede dig ud før tid, ville det nok være det helt rigtige valg, da du er hensynsløs og respektløs og slet ikke en type jeg gider at være i nærheden af, eller bruge tid på, sikkert også derfor andre glædespiger smider dig ud efter 15-20 min. Når du køber en halv time, piiiinligt.

Bare fordi din mor går rundt med dug (hår) i overlæben er det ikke ensbetydende med, at vi andre fra Mellemøsten også har det.Tænk engang at sådan noget skulle skræmme dig væk! du må virkelig have et problem. 

Du mener desuden, at du var så liderlig at du simpelthen valgte mig, fordi der ikke var andre? Tror du helt seriøst selv på, at jeg havde lagt mærkeligt til dig, hvis det ikke var fordi du betalte dig til det?

 Du mener også at jeg ikke var vasket/ren ‘da du besøgte mig’? Prøv hør, min fisse er renere end din mund, så meget går jeg op i hygiejne. Så børst dine tænder og tunge næste gang du åbner munden for alt det lort!  

Vh Sara Safira. 

 

 

 

 

 

Tænk at du falder så dybt og er nødsaget til at skrive dette indlæg, siger meget om dig, og så syntes jeg iøvrigt at du udstiller dine medsøstre/andre glædes piger ved at skrive at du aldrig ville gøre det eller lække mærke til vedkommene hvis han ikke betalte dig, det siger meget om dig selv at du ikke har dig selv med i dette erhverv og at du giver afkald på dig selv og ik er tro mod dig selv, sådan en som dig ville jeg gå en stor bue udenom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara Safira skrev, for 6 timer siden:

Til liderlig-dreng fra Sara Safira

liderlig-dreng     133

liderlig-dreng

Jeg besøger hende aldrig igen. Bestilte en halv time og efter jeg havde taget tøj på og var gået ud af bordellet, så så jeg på mit ur og der var kun gået 20 minutter. Iøvrigt ser hun altså ikke godt ud som beskrivelsen angiver. Hun har nogle dug (hår) i overlæben som skræmte mig og der var ingen indlevelse fra hendes side af. Sexen var iøvrigt ikke noget at råbe hurra for - det var alt for mekanisk og kedeligt. Allerværst havde hun desværre ingen hygiene. Da jeg skulle slikke hende var det som at stikke tungen i noget der har stået og rådnet i flere år. 

Redigeret søndag klokken 20:23 af liderlig-dreng

Til Liderlig-dreng. 

Jeg ved ærligt talt ikke hvad du vrøvler om, men jeg kan høre på dit indlæg, at du ikke har været i nærheden af mig på noget tidspunkt, eftersom din beskrivelse af mig er helt henne i vejret. 

For det første, undrer det mig, at du er irriteret over at blive smidt ud af døren før tid, hvis du alligevel ikke synes om mit udseende og mener, at jeg ‘lugtede’, hvorfor i alverden skulle det dog være et problem for dig, at smutte før tid, hvis det alligevel var så elendigt? Hmm. Lad os antage at jeg lukkede dig ud før tid, ville det nok være det helt rigtige valg, da du er hensynsløs og respektløs og slet ikke en type jeg gider at være i nærheden af, eller bruge tid på, sikkert også derfor andre glædespiger smider dig ud efter 15-20 min. Når du køber en halv time, piiiinligt.

Bare fordi din mor går rundt med dug (hår) i overlæben er det ikke ensbetydende med, at vi andre fra Mellemøsten også har det.Tænk engang at sådan noget skulle skræmme dig væk! du må virkelig have et problem. 

Du mener desuden, at du var så liderlig at du simpelthen valgte mig, fordi der ikke var andre? Tror du helt seriøst selv på, at jeg havde lagt mærkeligt til dig, hvis det ikke var fordi du betalte dig til det?

 Du mener også at jeg ikke var vasket/ren ‘da du besøgte mig’? Prøv hør, min fisse er renere end din mund, så meget går jeg op i hygiejne. Så børst dine tænder og tunge næste gang du åbner munden for alt det lort!  

Vh Sara Safira. 

 

 

 

 

 

Du   jeg har alså også besøgt dig, og det var heller ikke nogen god oplevelse, desuden blev jeg snydt for 11 min, betalte for 30 men fik 19.    og tak fordi du skriver som du gør,  så vi ved hvordan i danske ludere tænker om os,jeres kunder .... 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kurt666 skrev, for 12 minutter siden:

Du   jeg har alså også besøgt dig, og det var heller ikke nogen god oplevelse, desuden blev jeg snydt for 11 min, betalte for 30 men fik 19.    og tak fordi du skriver som du gør,  så vi ved hvordan i danske ludere tænker om os,jeres kunder .... 

Husk  at  der  er  lige  så  mange  holdninger/meninger  som  der  er  individer.  Så  undlad  at  generalisere udfra  en  enkelt  der  udtrykker  sine  holdninger <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop lige denne hetz - drenge:angry:

Det er for uværdigt. Det er ikke Sara Safira, der bør angribes her. Hun har allerede undskyldt for et lidt uheldigt sprogbrug. Håber at det går som Simon Spies sagde: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale;)

Er dog enig i, at Sara slet ikke havde behøvet at svare (og genstarte) diskussionen.  Det havde hendes bordelmutter gjort så fint i den anden tråd  

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Husk  at  der  er  lige  så  mange  holdninger/meninger  som  der  er  individer.  Så  undlad  at  generalisere udfra  en  enkelt  der  udtrykker  sine  holdninger <3

Det er da ingen generalisering når han selv har oplevet og stå på gaden inden den købte tid er udløbet!!

Det indikerer da tydeligt at pigen helst ser kunden betale og derefter gerne gør sig færdig i en fart:rolleyes:

Lidt underligt da ekstra tid altid har været et godt middel til at give gæsten en "Du er noget særligt" fornemmelse.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...