Hop til indhold

Recommended Posts

Jag hade läst en del negativa kommentarer om denna tjejen men då jag tycker hon var så snygg på bilderna så beställde jag ändå en träff på 30 min med cim/cif. Tyvärr stämmer allt negativt jag läst :/ hon är frånvarande, luktar illa och hon höllt sig inte till vårat avtal. de va så osexigt när jag skulle spruta så jag strunta i de och bad om att få 400 tillbaks. vilket hon först sa nej till men som hon sen gick med på. Var var jätte trevlig på sms men tyvärr inte i verkligheten. Dock så ser hon väligt bra ut och har en jätte fin kropp och hon gör riktigt bra blowjob. men det hela blir dåligt då det tydligt märks att hon inte gillar de hon jobbar med. sura tjejer är osexigt och fick min kuk att slakna :/ andra tjejen nu som jag inte är nöjd med :( ska de vara så jäkla svårt att hitta en tjej som gillar de hon jobbar med och som kan göra en bra sexig cim/cif?

utseendet 5/5

blowjob 4/5

sex 3/5

personlighet 1/5

totalt 2/5 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Prylgalan,

Det lyder som en øv oplevelse -hvad mener du med at hun lugtede? af røg/sved/fisk? eller var det kun hendes attitude der lugtede? overvejer at tage en hurtig tur og bare nyde råvarene ;) men det bliver svært hvis ikke hygiejnen er der....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle billeder er af jennifer og ja hun ser fantastisk ud. MEN lad vær , jeg har besøgt hende 2 gange , 1 gang den mest uoplagte gang sex jeg har oplevet. 2 gang ville jeg give hende en chance mere ( pga. hun ser så lækker ud og man kan jo have en dårlig dag. Men samme oplevelse. Hun har svært ved at forstå og jeg er sikker på hun ikke svarer på sms selv. For hun var helt blank i forhold til hvad vi lige havde aftalt en halv time i forvejen. Nice look bad personality

Del dette indlæg


Link til indlæg
godmann skrev, for 19 timer siden:

Alle billeder er af jennifer og ja hun ser fantastisk ud. MEN lad vær , jeg har besøgt hende 2 gange , 1 gang den mest uoplagte gang sex jeg har oplevet. 2 gang ville jeg give hende en chance mere ( pga. hun ser så lækker ud og man kan jo have en dårlig dag. Men samme oplevelse. Hun har svært ved at forstå og jeg er sikker på hun ikke svarer på sms selv. For hun var helt blank i forhold til hvad vi lige havde aftalt en halv time i forvejen. Nice look bad personality

Øv øv så må man heller spare sine penge på sådan en oplevelse ... :/ Hun ser helt fantastisk ud, men hvis besøget er som du beretter, ville jeg heller bruge pengene på en anden sød pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...