Hop til indhold
1001nat

jeg søger en gavmild elsker mellem 50-80 (Silkeborg)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/jojonice?region=DK&type=any

Jeg ser netop, at der nu er det mulighed for at besøge denne flotte og lækre mørke kvinde. Jeg har været så heldig at måtte besøge hende gennem et par år, og jeg har hver gang fået en fantastisk behandling.
Stedet er privat diskret - pænt og rent
Vær sød ved hende - det fortjener hun.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/search/jojonice?region=DK&type=any

Jeg ser netop, at der nu er det mulighed for at besøge denne flotte og lækre mørke kvinde. Jeg har været så heldig at måtte besøge hende gennem et par år, og jeg har hver gang fået en fantastisk behandling.
Stedet er privat diskret - pænt og rent
Vær sød ved hende - det fortjener hun.

 

Er hun en slank kvinde?

Højde/drøjde?

Prisleje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til begge d'herrer.

Ja hun er slank og har en flot veltrænet krop. Min pris er nok ikke repræsentativ, men skriv i blot til hende og afstem jeres ønsker. Min pris er en hemmelighed mellem hende og mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, den 13/11/2018 at 13:56:

https://annoncelight.dk/search/jojonice?region=DK&type=any

Jeg ser netop, at der nu er det mulighed for at besøge denne flotte og lækre mørke kvinde. Jeg har været så heldig at måtte besøge hende gennem et par år, og jeg har hver gang fået en fantastisk behandling.
Stedet er privat diskret - pænt og rent
Vær sød ved hende - det fortjener hun.

 

Drop det der: vær sød ved hende.....det er da for plat.....alle bliver forhåbentlig behandlet godt, og dem der ikke kan finde ud af det er nok total ligeglad med din sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator - hvis jeg kommer til at skrive noget upassende i dette indlæg - så slet det (og for min skyld også gerne indlægget fra Docdriver).
Docdriver - måske jeg sidder inde med en viden, du ikke er bekendt med, og som jeg i øvrigt ikke vil dele. Så jeg synes dit indlæg er meget upassende, og det bidrager overhovedet ikke yderligere til anmeldelsen af kvinden.
Venligst (men bestemt)
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 14 timer siden:

Moderator - hvis jeg kommer til at skrive noget upassende i dette indlæg - så slet det (og for min skyld også gerne indlægget fra Docdriver).
Docdriver - måske jeg sidder inde med en viden, du ikke er bekendt med, og som jeg i øvrigt ikke vil dele. Så jeg synes dit indlæg er meget upassende, og det bidrager overhovedet ikke yderligere til anmeldelsen af kvinden.
Venligst (men bestemt)
1001nat

 

20181119_234619.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...