Hop til indhold
Guest Thom Århus

Mia Star: Pretty awesome sex

Recommended Posts

Guest Thom Århus

  Besøgte Mia i Højbjerg ved Århus mandag aften. Som nævnt af andre er det ikke hende på billederne i annoncen, men de er efter min mening ganske repræsentative for hendes udseende, og kan det eliminere hendes frygt for at blive genkendt, er det derfor helt ok for mig. Lokalerne hvor hun holder til - første sal i en villa - er af ganske høj standard. Der er gode parkeringsmuligheder tæt på. Stedet ligger  ikke særlig diskret. Dog mødte jeg ingen på den korte gåtur til og fra.

  Jeg blev modtaget af en meget smilende og veloplagt Mia. Hun taler iøvrigt ganske godt engelsk. Hun foreslog at vi startede med karbad. Det har jeg ikke oplevet før, men må sige at det var meget hyggeligt, og en fin måde at "lære hinanden at kende" på. Efter badet var det ind i "soveværelset". Mia var gået i forvejen og lå allerede på sengen i en meget indtagende position, hvor absolut intet var overladt til fantasien. :wub: - Og så var der dømt SEX! Her vil jeg ikke gå i detaljer. Det er ikke sikkert at alle GP'er bryder sig om, at det bliver udpenslet i detaljer hvad der foregår under et besøg, og det hensyn synes jeg at man skal vise.

  Lad det være sagt straks; Mia er utrolig sød at være sammen med. Det slog mig virkelig, hvor veloplagt hun er. Hun smiler, griner, småsnakker og joker, hvilket bidrager til en hyggelig, sjov og meget afslappet atmosfære.:) Seksuelt holder hun sig absolut ikke tilbage. Hun er meget berøringsvenlig - der er nærmest berøringspligt - i form af opfordringer til brug af fingre. Super frækt!:wub:  Alt bliver udført med stor indlevelse og velvilje, og hun bidrager også selv med frække forslag. Sådan!!!

  Alt i alt en fantastisk time i Mias selskab; Sød smuk kvinde, fantastisk humør, og super fræk og god sex.

  På vej ud af døren var jeg dog ved at spolere den gode stemning. Jeg ville fortælle hende hvor god en oplevelse det havde været og fik sagt: "Mia, this was pretty awful sex". Mia tav øjblikkelig og så meget bebrejdende på mig. Fejlen gik op for mig :oops: og jeg skyndte mig at korrigere til det jeg i virkeligheden mente:

"MIA, THIS WAS PRETTY AWESOME SEX"

- Og det var det! Den gode stemning var tilbage, og vi grinte meget af det. Jeg vil helt klart besøge Mia igen. Sød, smuk kvinde med en sprudlende skøn personlighed!:wub::)

Link: https://annoncelight.dk/showad/249005

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, for 3 timer siden:

  Besøgte Mia i Højbjerg ved Århus mandag aften. Som nævnt af andre er det ikke hende på billederne i annoncen, men de er efter min mening ganske repræsentative for hendes udseende, og kan det eliminere hendes frygt for at blive genkendt, er det derfor helt ok for mig. 

  Lad det være sagt straks; Mia er utrolig sød at være sammen med. Det slog mig virkelig, hvor veloplagt hun er. Hun smiler, griner, småsnakker og joker, hvilket bidrager til en hyggelig, sjov og meget afslappet atmosfære.:) Seksuelt holder hun sig absolut ikke tilbage. Hun er meget astisk humør, og super fræk og god sex.

Link: https://annoncelight.dk/showad/249005

Billederne ligner hende altså slet ikke, det tætteste på sammenligning er det lyse hår. Mia er skam køn nok, men hvis man tror man møder hende på billedet, så bliver man slemt skuffet. 

Selv den oplevelse du har haft ved hende, den kan jeg genkende, og hun er en super sød pige som er nem at snakke med, når hun ikke lige har prikken dybt nede i halsen. Besøger hende gerne igen, på trods af misvisende fotos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Billederne ligner hende altså slet ikke, det tætteste på sammenligning er det lyse hår. Mia er skam køn nok, men hvis man tror man møder hende på billedet, så bliver man slemt skuffet. 

Selv den oplevelse du har haft ved hende, den kan jeg genkende, og hun er en super sød pige som er nem at snakke med, når hun ikke lige har prikken dybt nede i halsen. Besøger hende gerne igen, på trods af misvisende fotos

  Jeg skriver lige præcis ikke at billederne ligner Mia. Havde jeg ment det, havde jeg skrevet det. Med "ganske repræsentative for hendes udseende" mener jeg, at man møder en kvinde der, hvad angår alder, højde, vægt og type (blondine/brunette) i store træk svarer til kvinden på billederne. Det burde jeg ha' uddybet.

  Blev jeg skuffet? Absolut ikke! I min optik ser Mia så godt ud, så jeg ikke skænkede problematikken med hendes billeder en tanke, da jeg så hende i virkeligheden.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, for 1 time siden:

  Jeg skriver lige præcis ikke at billederne ligner Mia. Havde jeg ment det, havde jeg skrevet det. Med "ganske repræsentative for hendes udseende" mener jeg, at man møder en kvinde der, hvad angår alder, højde, vægt og type (blondine/brunette) i store træk svarer til kvinden på billederne. Det burde jeg ha' uddybet.

  Blev jeg skuffet? Absolut ikke! I min optik ser Mia så godt ud, så jeg ikke skænkede problematikken med hendes billeder en tanke, da jeg så hende i virkeligheden.:)

Du skriver: efter min mening ganske repræsentative for hendes udseende,

og selvom Mia da er en køn pige, ligner hverken ansigt, bryster eller krop hende. Det billede med cowboy slacks, er jo af en tynd pige, og Mia har mere bløde kvindelige former og mindre bryster. Lad mig slå fast, hun ligner slet ikke billeder.

men hendes humør, behandling og blow er vildt godt, så besøger hende alligevel gerne igen, men ikke pga. udseende.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thom Århus skrev, den 13/11/2018 at 12:44:

  Besøgte Mia i Højbjerg ved Århus mandag aften. Som nævnt af andre er det ikke hende på billederne i annoncen, men de er efter min mening ganske repræsentative for hendes udseende, og kan det eliminere hendes frygt for at blive genkendt, er det derfor helt ok for mig. Lokalerne hvor hun holder til - første sal i en villa - er af ganske høj standard. Der er gode parkeringsmuligheder tæt på. Stedet ligger  ikke særlig diskret. Dog mødte jeg ingen på den korte gåtur til og fra.

  Jeg blev modtaget af en meget smilende og veloplagt Mia. Hun taler iøvrigt ganske godt engelsk. Hun foreslog at vi startede med karbad. Det har jeg ikke oplevet før, men må sige at det var meget hyggeligt, og en fin måde at "lære hinanden at kende" på. Efter badet var det ind i "soveværelset". Mia var gået i forvejen og lå allerede på sengen i en meget indtagende position, hvor absolut intet var overladt til fantasien. :wub: - Og så var der dømt SEX! Her vil jeg ikke gå i detaljer. Det er ikke sikkert at alle GP'er bryder sig om, at det bliver udpenslet i detaljer hvad der foregår under et besøg, og det hensyn synes jeg at man skal vise.

  Lad det være sagt straks; Mia er utrolig sød at være sammen med. Det slog mig virkelig, hvor veloplagt hun er. Hun smiler, griner, småsnakker og joker, hvilket bidrager til en hyggelig, sjov og meget afslappet atmosfære.:) Seksuelt holder hun sig absolut ikke tilbage. Hun er meget berøringsvenlig - der er nærmest berøringspligt - i form af opfordringer til brug af fingre. Super frækt!:wub:  Alt bliver udført med stor indlevelse og velvilje, og hun bidrager også selv med frække forslag. Sådan!!!

  Alt i alt en fantastisk time i Mias selskab; Sød smuk kvinde, fantastisk humør, og super fræk og god sex.

  På vej ud af døren var jeg dog ved at spolere den gode stemning. Jeg ville fortælle hende hvor god en oplevelse det havde været og fik sagt: "Mia, this was pretty awful sex". Mia tav øjblikkelig og så meget bebrejdende på mig. Fejlen gik op for mig :oops: og jeg skyndte mig at korrigere til det jeg i virkeligheden mente:

"MIA, THIS WAS PRETTY AWESOME SEX"

- Og det var det! Den gode stemning var tilbage, og vi grinte meget af det. Jeg vil helt klart besøge Mia igen. Sød, smuk kvinde med en sprudlende skøn personlighed!:wub::)

Link: https://annoncelight.dk/showad/249005

Bestemt en perle værd at dykke efter på de kanter.

Har selv lige været der og kan kun være enig med.. faktisk alt hvad du skriver.

Rigtig god energi og god kontakt - både med øjne og mobilkontakt.

Hun er fræk, giver god sex og så er hun rigtig god socialt man forstår sagten hvad hun siger og hun er rigtig god at snakke med. Hun får 10 ud af 10 fordi hun faktisk giver en lyst til at være der og komme igen.

“Mia er utrolig sød at være sammen med. Det slog mig virkelig, hvor veloplagt hun er. Hun smiler, griner, småsnakker og joker, hvilket bidrager til en hyggelig, sjov og meget afslappet atmosfære.:) Seksuelt holder hun sig absolut ikke tilbage. Hun er meget berøringsvenlig - der er nærmest berøringspligt - i form af opfordringer til brug af fingre. Super frækt!:wub:  Alt bliver udført med stor indlevelse og velvilje, og hun bidrager også selv med frække forslag. Sådan!!!“

- Pænt meget opsummerer det hele. Hun virkede næsten mere tændt end jeg var. Hun fik lov til at være en smule dominerende. “Make me come!” “Lick my pussy” “All the way in” mega frækt synes jeg. Hoppede jo nærmest op i hovedet på mig til en 69 :D

Alt det er helt klart en tier oplevelse. Vis bare der var flere der havde den energi og glæde! Bonus var så at se hende komme mens jeg slikkede og hun gav sig selv finger.

Pigen: max

Sex: max

Samværet: max

Stedet: Okay

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

My ohh ... Mia

Jeg havde heldigvis mulighed for at besøge Mia igen under hendes ophold denne gang i Aarhus. Samme fine sted i Højbjerg.

Ja, 5 måneder efter mit sidste besøg. Mia kunne heldigvis genkende mig, og kemien og godt humør var genskabt med det samme.

Og fucking lækker var hun stadigvæk. Og fræk.

Havde booket en time, selvom at det udfylder jeg sjældent på lagnerne. Vi havde en dejlig lækker runde. 

Og masser af hygge og sjov bagefter. Og Mia er altid god for nogle historier og humoristisk ping pong.

Ja, Mia er i min verden en mega dejlig pige, jeg sagtens kunne tilbringe tid med udenfor sexverdenens 4 vægge. 

Som så mange andre af gutterne, så er der 10 stjerner herfra -  og helt sikkert come back, når hun vender tilbage.

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weekings skrev, den 20.11.2018 at 21:40:

Z pewnością klejnot, który warto zanurkować po brzegach.

Właśnie tam byłem i mogę się tylko zgodzić z ... właściwie wszystkim co piszesz.

Bardzo dobra energia i dobry kontakt - zarówno z oczami, jak i kontaktem mobilnym.

Jest niegrzeczna, daje dobry seks i jest bardzo dobra społecznie, rozumie, co mówi, a ona jest bardzo dobra, aby z nią porozmawiać. Dostaje 10 na 10, ponieważ tak naprawdę chce tam być i wrócić.

"Mia jest niesamowicie słodka. Naprawdę zastanawiałem się, jak dobrze jest. Uśmiecha się, śmieje się, śmieje się i żartuje, co przyczynia się do miłej, zabawnej i bardzo swobodnej atmosfery. :) Seksualnie ona na pewno nie wróciła. Jest bardzo przyjazna w dotyku - prawie dotykana - w postaci wezwań do palców. Super niegrzeczny! : Wub:  Wszystko odbywa się z wielką empatią i życzliwością, a ona także wkłada się w niegrzeczne sugestie. Jak !!! "

- Bardzo podsumowuje wszystko. Wydawała się prawie bardziej rozświetlona niż ja. Mogła być nieco dominująca. "Pozwól mi przyjść!" "Liż moją cipkę" "Całą drogę" Przepraszam. Prawie podskoczyłem w mojej głowie do 69 : D

Wszystko to jest oczywistym doświadczeniem. Po prostu pokaż, że było więcej ludzi, którzy mieli energię i radość! Bonus był wtedy, gdy widziałem ją, gdy ja polizałam i ona dała sobie palec.

Dziewczyny: max

Płeć: maks

Obecność: max

Miejsce: OK

 

Omg <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thom Århus

  Har lige været forbi Mia Star i Højbjerg endnu en gang. Og hvilket besøg!  - Vælger at gå lidt i detaljer denne gang da jeg ved, at Mia ikke har noget imod det. Startede vanen tro med karbad. Allerede her stod den på lækker deepthroat som Mia gør helt suverænt. :wub: Herefter fortsatte vi ind på sengen hvor der både blev "snavet" godt igennem og slikket godt begge veje. Og så må jeg igen fremhæve at Mia er ret berøringsvenlig! Tid til sex i forskellige stillinger - tilsat dybe tungekys. Her er Mia også fantastisk, og der er absolut intet hastværk fra hendes side. Tværtimod kommer hun med gode frække forslag. Til sidst den mest fantastiske afslutning som jeg dog lader blive mellem Mia og mig.

  Beretninger som denne kan man i princippet opleve hos mange GP'er, men læg hertil Mias fantastiske humør,  den meget afslappede stemning hun formår at skabe, hendes indlevelse  og engagement, så har man en SUPEROPLEVELSE! - Og så er der altid tid til hyggesnak bagefter. Jeg er slet ikke færdig med at besøge MIA - THE BRIGHTEST SUPER - STAR!  :wub:<3

Mia, even though another quite different kind of Queen from time to time reside in a very big house not far from your place, You are the real Queen of AArhus - for me at least! <3

God aften til alle herinde :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...