Hop til indhold

3 smukke mørke piger Århus

Featured Replies

Skrevet

Hvis du er til en mørk dansk pige. Kan jeg varmt anbefale “Yara” her inde fra. Hun er en stjerne i mine øjne.

Skrevet
Tjalfe skrev, for 3 timer siden:

Hvis du er til en mørk dansk pige. Kan jeg varmt anbefale “Yara” her inde fra. Hun er en stjerne i mine øjne.

:* Du er simpelthen så sød! Jeg nyder at være din stjerne :wub: 

Skrevet
  • Author

Tja billederne er nok ikke ægte. Det er jo efterhånden mere regel end undtagelsen.... så derfor ville jeg gerne høre fra en der havde været der og kunne fortælle om pigerne og oplevelsen.

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Fake billeder alle 3. 

Hvilken side bruger du til at spot fake billeder? Kan huske du sendte et link engang, men kan ikke huske hvad sider hedder nu. Man skal putte billedet ind i søgefeltet også søger den efter hjemmesider som har billedet

Skrevet
Jesper larsen skrev, for 17 timer siden:

Hvilken side bruger du til at spot fake billeder? Kan huske du sendte et link engang, men kan ikke huske hvad sider hedder nu. Man skal putte billedet ind i søgefeltet også søger den efter hjemmesider som har billedet

Jeg bruger tineye.com, og den russiske søge maskine Yandex (søg på "Yandex" og "image Search" i google so kan du klikke dig ind den vej og så ellers google image search-funktion. Yandex er iøvrigt opbygget præcis som google så kan du den ene kan du den anden. Det hjælper blandt andet på Yandex da siden nogen gange og nogen gange ikke vises med russisk sprog :)

Held og lykke. Ellers så spørg og du skal få hjælp...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.