Hop til indhold
steve

3 smukke mørke piger Århus

Recommended Posts

Tjalfe skrev, for 3 timer siden:

Hvis du er til en mørk dansk pige. Kan jeg varmt anbefale “Yara” her inde fra. Hun er en stjerne i mine øjne.

:* Du er simpelthen så sød! Jeg nyder at være din stjerne :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja billederne er nok ikke ægte. Det er jo efterhånden mere regel end undtagelsen.... så derfor ville jeg gerne høre fra en der havde været der og kunne fortælle om pigerne og oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Fake billeder alle 3. 

Hvilken side bruger du til at spot fake billeder? Kan huske du sendte et link engang, men kan ikke huske hvad sider hedder nu. Man skal putte billedet ind i søgefeltet også søger den efter hjemmesider som har billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper larsen skrev, for 17 timer siden:

Hvilken side bruger du til at spot fake billeder? Kan huske du sendte et link engang, men kan ikke huske hvad sider hedder nu. Man skal putte billedet ind i søgefeltet også søger den efter hjemmesider som har billedet

Jeg bruger tineye.com, og den russiske søge maskine Yandex (søg på "Yandex" og "image Search" i google so kan du klikke dig ind den vej og så ellers google image search-funktion. Yandex er iøvrigt opbygget præcis som google så kan du den ene kan du den anden. Det hjælper blandt andet på Yandex da siden nogen gange og nogen gange ikke vises med russisk sprog :)

Held og lykke. Ellers så spørg og du skal få hjælp...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...