Hop til indhold

Recommended Posts

I går besøgte jeg Nikoline hos cassiopeiastars http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=601

Jeg havde været på kursus med overnatning med 12 kvindelige kollegaer, der skete ikke noget.

Jeg kom hjem og Konen var taget på venindetur... argh efter at have vadet rundt i kvinder var jeg naturligvis vildt liderlig... og konen var ude af døren... pis!

Nå ind og kigge massagepigernes hjemmesider ud, for at se hvem der mon var på vagt denne fredag.

Faldt over cassiopeiastars pigen Nikoline som jeg har luret på mange gange før, men nu var chancen der. Ned i banken og hæve de 1100,- der skulle bruges på en halv time, og så retning mod cassiopeiastars.

Jeg blev lukket ind af telefondamen, og Nikoline var klar med det samme. En spinkel lille pige hele vejen igennem, køn, små byster, lille numse sådan lidt lille-pige-aktig:)

Hun var super imødekommende og ville kysse med det samme, tæt og intenst stod vi og snavede mens hendes hånd kyndigt var igang med at køre op og ned af min allerede meget stive pik. Jeg fik et gummi på, mens jeg rørte ved hendes glatte mis. Nu satte hun sig ned og begyndte at sutte mit stive lem. Jeg blev dog hurtigt "beordret" over på sengen, så hun bedre kunne komme til. Hun slikkede mine glatte boller og suttede min pik helt perfekt, men hun blev ikke ved særlig længe. Hun kravlede istedet kyssende og meget liderlig op og prøvede at ride min pik. Det var dog kun hoved og lidt af den der kom indenfor, for hun var vildt stram. Hun prøvede lidt at komme ned over den, men rullede stadig kyssende om på ryggen og hviskede mig liderligt i øret... "slik mig søde".

Jeg kravlede ned mellem hendes ben, som hun smidigt trak helt op til skuldrene, og nu fik jeg for første gang rigtigt kigget på hendes fisse. Hun har en meget lille og glat fisse. Det mindste hul jeg lige kan huske i skrivende stund, og jeg tænkte, så er det derfor hun er så svær at komme ind i. Det gjorde mig dog ret liderlig og pikken voksede endnu mere. Jeg slikkede løs mens Nikoline kørte sin fisse op og ned på en ret vild måde, jeg var nød til at holde hende lidt fast, og hun kom ret hurtigt, men blev ved med at rotere fissen, og jeg vil tror hun kom 2-3 gange mens jeg slikkede hende (Hun stønnede meget imens, med ikke på sådan en skrige måde).

Mens hun stadig stønnede kravlede jeg op mellem hendes ben, som hun stadig smidigt havde helt oppe ved ansigtet, jeg roterede mit pikhoved rundt på hendes klitoris stille og roligt, til hun igen kiggede liderligt op på mig. Nu trængte jeg stille og roligt ind i hendes meget stramme fisse, mens vi havde øjenkontakt. Da jeg lidt efter lidt havde arbejdet mig helt i bund, begyndte hun at gnuppe sin fisse vildt op og ned af min stang (ikke ind og ud), hun kom ret hurtigt af det, nu holdt jeg hendes meget arbejdende underliv fast og kneppede hende frem og tilbage, hun kom igen og kyssede mig vildt imens. Hun blev lyftet op og kneppet, jeg tog hende fra siden og bagfra og hun kom igen og igen mens hendes underliv slet ikke kunne holdes i ro.

Til sidst fik jeg min ridetur, som vi ikke helt kunne få til at fungere i starten, men nu var hun våd og udvidet, så nu gled det bare. Hun kom et par gange i den stilling og så sprøtede jeg hele ladningen ud, liggende helt afslappet med hende arbejdende oven på mig.

Hold nu kæft Nikoline jeg har aldrig prøvet noget lignende. Du kan virkelig kneppe som en kanin og ikke i den forstand at det er hurtigt overstået, men du kommer og så kommer du og så bliver du ved med at komme... og jeg skulle kæmpe en del for at holde min udløsning tilbage undervejs, for du kan virkelig bevæge din lille krop og din stramme mis, for at få endnu en orgasme og en til og en til. Jeg tror du kunne blive ved i timevis. Du er en meget indlevende pige og det er tydeligt at mærke at du har dette bi-job af ren og skær lyst. Du får alle de stjerner der findes:)

Nikoline fortalte mig at hun kun var der fordi at hun kunne lide det, og at hun kun sagde ja til de kunder hun havde lyst til at kysse med...

Så jeg anbefaler at man giver hende et besøg... og vil hun kysse med dig, så får du den vildeste, intense og nærværende omgang:)

Blue Man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...