Hop til indhold
Gerrard

To like or not to like

Recommended Posts

Der er mange ting der undrer mig i denne verden og ikke mindst i dette forum. Fx det med at like andres kommentarer og især anmeldelser, eller rettere IKKE at like.  Forleden fulgte jeg for sjov andelen af hits på en velskrevet og positiv anmeldelse af  JeppeK. Han nåede vist op på 2400 hits inden den første kommentar blev skrevet.  Altså formoder jeg at det næsten udelukkende var unikke hits. Anmeldelsen fik omkring 12 likes. Det er altså 1 ud af 200 der har liket en velskrevet anmeldelse, der giver et varmt tip om en sød pige. 12 likes er vel tæt på gennemsnittet for en positiv og troværdig anmeldelse.

Mange vil nok ikke indrømme,  at de tager sig af likes til egne udgydelser, om det så er her eller på Facebook. Jeg selv har ikke spor imod at få likes (emojier), især naturligvis de positive.  Men om ikke andet vidner emojier om, at nogen har læst ens ord og reagerer på dem. Hvis jeg aldrig fik den slags reaktioner,  ville jeg næppe gide at skrive. Hvilket mange sikkert vil være taknemmelige for :D. Gætter på jeg ikke er den eneste,  der har det sådan.  

Men langt hovedparten kan åbenbart ikke nedlade sig til besværet med at give udtryk for sin tak,  anerkendelse,  grin,  forvirrethed osv.  til folk,  der har gjort sig umage med at give et godt råd til os andre. Det må sgu ku gøres bedre!  Jeg er faktisk ikke klar over om ikke-medlemmer overhovedet kan bruge emojis herinde.  Men det er under alle omstændigheder et mindretal,  der værdsætter anmeldelser med en emoji eller kommentar. 

Eventuelle likes til dette indslag bedes doneret til Kattens Værn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget nymodens FB-pjat at gå så meget op i likes! (Firkantethed grænsende til sarkasme kan forekomme her).

Jeg "liker" indlæg som er specielt interessante/relevante for mig, eller indeholder synspunkter jeg bifalder. Eller er meget velskrevne efter min smag.

Og sådan foretrækker jeg det selv, hvis endelig det skal være: Like mine indlæg hvis de rammer hovedet på sømmet for dig, ikke for at kvittere for at du har læst det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej,  det skal heller ikke forstås som,  at man bare skal bekræfte læsning.  Men jeg håber du forstår min pointe med lige særlig anmeldelser? Det er trods alt det, der er omdrejningspunktet for Eroguide. Dem synes jeg skal opmuntres mere. 

Redigeret af Gerrard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Der er visse brugere jeg har fornemmelse af empati for, og andre som jeg helst var foruden… Kommer der en "like" fra en man er sympatisk overfor, føler man sig en lille smule mindre alene.

Men generelt, er det lige som IRL... jeg er lidt lige glad hvad andre mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg ikke går så meget op i likes og sådan men på den anden side, er det da også rart at få lidt feedback på en anmeldelse eller opslag i form af et like eller kommentar, når man nu har taget sig tid til at skrive om en god eller dårlig oplevelse. 

PS. Beklager hvis kommaerne er smidt lidt tilfældigt, er lettere ordblind ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig mange (de fleste) læser givetvis med uden at være medlemmer (hertil kommer medlemmer, som læser med ude at være logget på). Tænker, at det er her forklaringen skal findes. 

Men du har da i øvrigt ret: Hvorfor være så fedtet?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke altid logget på, når jeg kigger og læser med.

Men gode billeder de bliver liket og også gode indlæg og / eller gode kommentarer til indlæg.

Liker også hvis der gives god hjælp til et spørgsmål jeg har stillet, men liker ikke så meget anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det dër med likere er noget mærkeligt noget, for der er jo ingen faste kriterier for, hvornår man giver en sådan. Jeg har det meget mærkeligt i forhold til de 3-4, der dagligt oversvømmer EG med tonsvis af dejlige piger.

Deres antal af likere er astronomiske, men jeg har i stille stunder undret mig over, hvad det egentligt er, folk liker.

Er det besværet med at finde biledet på nettet og hive det hjem? Eller er det selve motivet på billedet, altså pigen, man i virkeligheden liker?

Det er lidt af et mysterium for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Det dër med likere er noget mærkeligt noget, for der er jo ingen faste kriterier for, hvornår man giver en sådan. Jeg har det meget mærkeligt i forhold til de 3-4, der dagligt oversvømmer EG med tonsvis af dejlige piger.

Deres antal af likere er astronomiske, men jeg har i stille stunder undret mig over, hvad det egentligt er, folk liker.

Er det besværet med at finde biledet på nettet og hive det hjem? Eller er det selve motivet på billedet, altså pigen, man i virkeligheden liker?

Det er lidt af et mysterium for mig.

Jeg er en af dem der liker billederne og det er helt klart billederne der tiltaler mig, og jeg er glad for at der er nogen som finder dem og giver billederne videre her.

Om det er besværligt at finde billederne på nettet og hive dem til EG, det ved jeg ikke.

Billederne flotte og engang imellem så får de en kommentar med.

Jeg har faste billede tråde jeg nyder at tjekke ud.

Har lige liket et par stykker :)

Jeg er til hyggesnak og generel debat.

Læser og liker også anmeldelse, men ikke så ofte mere. Har også selv skrevet en del anmeldelser gennem tiden og er da ok tilfreds med, at der er en del læsere til dem, ikke nødvendigvis med likes, men da gerne med dialog.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 2 timer siden:

Hvis du giver en bajer eller 3 så giver jeg dig et like.

Det gør jeg gerne,  hvis du altså først giver en tur på byens bedste bordel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 timer siden:

Hvis du giver en bajer eller 3 så giver jeg dig et like.

 

Gerrard skrev, for 2 timer siden:

Det gør jeg gerne,  hvis du altså først giver en tur på byens bedste bordel. 

Jeg har lige givet jer begge et like. Hver. Jeg skal intet have til gengæld. Jeg synes I er nogle pragtfulde unge mennesker, der i dén grad har fortjent de likes jeg lige har givet her. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 39 minutter siden:

 

Jeg har lige givet jer begge et like. Hver. Jeg skal intet have til gengæld. Jeg synes I er nogle pragtfulde unge mennesker, der i dén grad har fortjent de likes jeg lige har givet her. 

 

Ung!? Nu smigrer du vist.  Du må være ude på noget fy fy! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må erkende jeg er afhængig af likes hvis de kommer fra de rigtige. 

Indrømmet! der er nogen her på EG, hvis mening for mig betyder mere end andres. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...