sommerman 4 Skrevet 12. November, 2018 Hej vil lige høre om der er nogle som har besøgt kat for nylig og vil dele deres erfaringer. Jeg har i flere år overvejet at tage turen til Randers og give hende et besøg da jeg drømmer om at prøve et af hendes berømte blowjob/ rimjob. Er der kun kat på stedet eller risikerer man at blive gjort færdig af en anden? Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest piratos Skrevet 12. November, 2018 Hej Sommerman mine oplevelser med Kat er super gode jeg har ikke oplevet at en anden tager over !! men har dog læst noget med en veninde ? Hun er pisse fræk men husk brug af gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 12. November, 2018 Hun er megafræk, og rimjob/blowjob er super erotisk. Hvis hun kunne finde ud af at bruge gummi på alle sine kunder, så ville hun være min yndlings thaipige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sommerman 4 Skrevet 13. November, 2018 Tak for svar venner Er hun slem til ikke at bruge gummi hvis det kommer så vidt? Hvordan er hun af udseende? Jeg tænker højde, vægt, alder osv. Ikke fordi det betyder så meget bare hun kan lade min drøm gå i opfyldelse om et godt blowjob/rimjob. Så er jeg klar på at smide en af de store Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 14. November, 2018 Besøg hende så får du svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest piratos Skrevet 14. November, 2018 Kat kan godt "glemme" at bruge gummi når det bliver hedt Hun er ferm til bla blowjob ! kat er ikke høj ? hendes udseende skal man selv bedømme god fornøjelse med et besøg skriv gerne om din oplevelse !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 14. November, 2018 Deer så enormt fedt at få slikket røv bagfra, og så to sekunder senere bliver ens pik suget ind i hendes varme mund. Hun er pissefræk :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 14. November, 2018 Må man knalde hende i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 15. November, 2018 Nix, det tror jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 19. November, 2018 Hvornår er Kat tilbage ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest piratos Skrevet 19. November, 2018 Kat er tilbage i Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 19. November, 2018 Kat er helt fantastisk, hendes blow og rimjob kan få selv en kastreret hankat til at få rejsning, og hendes massage er supergod, især hvis man forklarer hende specifikt hvor man har smerter. Jeg har flere gange besøgt hende kun for massagens skyld, men det ender altid med at cirkusteltet er rejst og så får man hele turen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vaman90 0 Skrevet 21. November, 2018 Nogle der har et link til kat? Skal til Randers i næste uge og vilæe gerne møde hende. Hilsen den kække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 22. November, 2018 Vaman90 skrev, for 18 timer siden: Nogle der har et link til kat? Skal til Randers i næste uge og vilæe gerne møde hende. Hilsen den kække. hvor holder kat til i randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 22. November, 2018 sergent-254 skrev, 1 time siden: hvor holder kat til i randers https://www.eroguide.dk/thaimassage/Kat+Thai+Massage/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. November, 2018 sergent-254 skrev, for 1 time siden: hvor holder kat til i randers Omkring Kirken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaalborg 35 Skrevet 1. December, 2018 HG Wells skrev, den 15-11-2018 at 22:15: Nix, det tror jeg ikke. nej det må man ikke har forsøgt men hun kan ikke slappe af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaalborg 35 Skrevet 1. December, 2018 Mthom skrev, den 14-11-2018 at 20:13: Må man knalde hende i røven nix det må man ikke har forsøgt ,hun kan ikke slappe af, siger hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 16. December, 2018 Ok så skulle det prøves , og må desværre sige , hun er alt for forhippet på at få så mange igennem forretningen som muligt . Det er da forståeligt nok ,økonomisk , men går totalt ud over kvaliteten . Ja hun er fræk, hvis man kun kommer der for,at få finger i røven , og en hurtig udløsning med mund eller hånden . Da jeg blev bedt om at tage tøjet af , var hun stadig i rummet ved siden af ,og ved at færdig gøre en anden person . Og med døren på klem . Nej jeg er desværre til den lidt mere sensuelle rolige massage hvor tiden er meget vigtig før det frække . Og at massagen er hoved temaet . Sorry men vi er så forskellige ,og det er der heldigvis plads til . Jeg har også været ved Siam som ligger 100 m fra stedet her , og må sige det var meget mere min stil . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 18. December, 2018 Er lidt på linje med @tronheim, det er et par år siden jeg har besøgt hende men har to gange med lidt formiddagstømmermandfranytårsaftenliderlighed været glad for hun tog i mod 1. januar formiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg