Hop til indhold

Er vi enige om samme pige, MEN to forskellige navne??

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart er det sådant set ikke mit indtryk, at man skal være ekstra opmærksom pga flere annoncer.  

Skrevet

Der er vist ingen grund til at være vagtsom i dette tilfælde. Hun er temmelig velbeskrevet herinde og jeg mener det kun er for det gode. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 18 minutter siden:

Der er vist ingen grund til at være vagtsom i dette tilfælde. Hun er temmelig velbeskrevet herinde og jeg mener det kun er for det gode. 

Politiet syns også det virker underligt hvis du har to navne!!

Måske du forstår hvor jeg vil hen??

Skrevet

Det ved jeg ikke om jeg forstår. Gp’erne skifter navn som vi andre skifter sokker. Hendes annoncering er vel ikke up to date?

Skrevet

Det er samme pige.. bare med 2 forskellige navne.. ;)

Skrevet

Nu har jeg besøgt Maya masser af gange, senest i lørdags, og det undrer mig lidt at hun har to annoncer med forskellige navne og forskellige priser. Men måske tænker hun at to annoncer fordobler eksponeringen af hende.
Man behøver altså ikke fravælge hende af den grund. Hun leverer varer og det med smil og godt humør. 

Her er der flere ud over mig selv der har skrevet om hende, og der er sgu ikke meget negativ feedback.

Og så kunne man jo også liiige have klikket på linket i den ene annonce der viser anmeldelse af hende.  :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.